Fitzroy schreef:Welke verzekering stelt het dan als eis? Dat is echt een l*lverhaal, want dat is uitgebreid onderzocht in het dressuurhoedjes topic. Er is maar 1 verzekering die het als eis stelt.
En hoe kan een verzekering controleren dat jij geen cap droeg? Dat vind ik ook al zo vaag.
Ik ga iig niet af op een cap of bp als teken van professionaliteit. Voor mij is het belangrijker dat een paard goed gereden wordt. want daar gaat het allemaal om. Als ik een africhtingsstal zou bezoeken, dan zou ik eerst kijken hoe men daar met de paarden om gaat, hoe ze erbij staan enz enz.
Het cap/bp verhaal is voor mij echt geen issue, sterker nog, ik zou er niet eens bij stilstaan.
heeft mijn verzekeringsagent dan gewoon tegen mij gelogen? Ach, de ts moet ook eigenlijk lekker zelf weten wat ze met haar hoofd/lijf en dat van haar partner wil doen... maar ik moet door dit soort dingen toch altijd aan Xandra denken... :| Een ding weet ik zeker; als Clip ingereden wordt dan komt daar niemand op zonder veiligheidscap en bp...
Ik vind een mensenleven nl. toch wel zoveel waard dat ik alle risico's die ik uit kan sluiten ook graag uit zou willen sluiten.