waarom is PAARDEN slachten altijd zieliger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 16:37

Kornelius schreef:
Ik moet idd zeggen dat ik steeds sneller ben gaan lezen. Haha!
Zoals ik pagina's geleden al opmerkte, vind ik ook iets niet goed, maar dat is het hele systeem, dat uitmondt in pakkies melk en lapjes vlees die voor bodemprijzen in de super terecht moeten komen, om de consument tevreden te houden. Om uit dat hele systeem van consumenten, overheid, boeren en europa, de boeren eruit te pikken en zeggen dat die alles fout doen, vind ik niet terecht. Juist de boeren hebben nog de meeste binding met die dieren, in tegenstelling tot alle stadsmensen die nog nooit een koe hebben aangeraakt.

En Vinka jij hebt de leukste avatar van bokt en ik vind je niet walgelijk hoor Ach gut

Inderdaad, maar al die stadmensjes hebben wel hun mening klaar liggen terwijl ze er nik svan weten. Die arme koetjes moeten in de wei, maar een boer mag liever geen strondrijden want dat stinkt Scheve mond . En wel zo goedkoop mogelijk eten willen hé.
Ik weet ook wel mensen die zijn naar het platteland verhuist tussen de boeren, ze willen zelf wel dat de koeien buiten komen maar ze willen niet dat de boer doorgaat met maaien tot 10 uur of later, daar hebben ze last van. Als je tussen de boeren gaat wonen dan moet je je toch even aanpassen. Als ik in de stad ging wonen (woon op een boerderij Lachen ) dan ga ik toch ook niet zeuren dat ik vanaf 10 uur geen auto's maar bij mij in de straat wil hebben?

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 09:12

Chestnut schreef:
Inderdaad, maar al die stadmensjes hebben wel hun mening klaar liggen terwijl ze er nik svan weten. Die arme koetjes moeten in de wei, maar een boer mag liever geen strondrijden want dat stinkt Scheve mond . En wel zo goedkoop mogelijk eten willen hé.
Ik weet ook wel mensen die zijn naar het platteland verhuist tussen de boeren, ze willen zelf wel dat de koeien buiten komen maar ze willen niet dat de boer doorgaat met maaien tot 10 uur of later, daar hebben ze last van. Als je tussen de boeren gaat wonen dan moet je je toch even aanpassen. Als ik in de stad ging wonen (woon op een boerderij Lachen ) dan ga ik toch ook niet zeuren dat ik vanaf 10 uur geen auto's maar bij mij in de straat wil hebben?

2 dingen: ik woon in een losstaanthuis 3 kwart omringt met weiland, en een Auto is iets anders dan een Koe, das in namelijk een DING en een DIER Scheve mond

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 10:36

Ik geef het op, ga maar fijn verder ruziën.
Gaaaap Dromen Slapen Slapen

slotje?

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:13

Kornelius schreef:
En Vinka jij hebt de leukste avatar van bokt en ik vind je niet walgelijk hoor Ach gut

Bloos

Ik stem ook voor een slotje aangezien het nu wel aardig off-topic is en we komen er toch niet uit...

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 11:17

oke, ik ga wel ff zeggen Lachen

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 11:19

ik heb het gezecht, Dag allemaal

Franklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:20

doegie!

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 11:59

Doei, best wel leuke discussie was dit Haha! Tong uitsteken .

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 12:19

Oké, dit ruikt idd naar een discussie waar uitkomst voor is Knipoog
Tied veur 'n slotje dan maar?