nina van sanne vind ik mooi en pinky en nog veel meer allemaal wel mooi maar ik zou geen enkel andere willen dan mij verzorgpaardjes!
Niemand wil Sil, Wan en Zedra zie voor profiel info + foto terwijl Silvestertje nog wel echt te koop is ook!
Ik vind Magnifiek wel een heel leuk paardje (ook omdat hij bijna naamgenoot is van mijn paard)Maar mijn paard heeft blijkbaar weinig sucses
nouwja,als je hem aan mij geeeft,en z'n onderhoud betaald,wil ik hem wel hebben hoor nee maar ik meen het,het is echt een prachtpaardje hoor
Mmm...als ik zou moeten kiezen dan dan dan ... tja blijf ik denk ik lekker bij mijn eigen knollies...Saskia...[img]../upload/353/snars.jpg[/img][img]../upload/353/vink.jpg[/img]offe deze...Riona[img]../upload/353/riona.jpg[/img][img]../upload/353/riet.jpg[/img]Ja ik hou het hier maar bij...
Ja Saskia vind ik ook leuk! Ik wil ook nog een foto van mijn paard erop zetten, vergeven jullie mij ervoor?[img]../upload/732/lien.jpg[/img][img]../upload/732/hoofd.jpg[/img][img]../upload/732/draf.jpg[/img]
Citaat:Op 2001-11-06 19:10, schreef Sunnylover:Wow dorine,jij hebt ook coole paarden zeg die onderste 2,is dat een supa ranke haff ofzo? Haha dat zeggen heel veel mensen maar ze heeft alleen maar die kleur het is een rasechte Welsh K...
He ik zie dit topic nu pas, was ook op vakantie dus dat is niet zo gek. Maar wel leuk onderwerp zeg. En Jurita en Razinda zijn ook een paar keer genoemd! Ik ga geen paarden opnoemen hoor, ik vind er zoveel leuk! En dan vergeet ik er misschien een aantal!
Citaat:Op 2001-11-06 20:02, schreef Felice:heej majestic is ook een lieffie zeg! Dank je wel, dat vind ik ook!