Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kurby schreef:Luitjes ik kan jullie echt mededelen dat Boy geen dwerg is gezien wij bij hem dna hebben laten doen.
De test was goed en daaruit is gebleken dat hij geen DWERG is. Trouwens om over de DA terug te komen. Wij hebben hier een hele goede paardenarts zitten die erwel verstand van heeft.
Serendipity1 schreef:Ik vind verwaarloosde of mishandelde paarden zieliger... ik durf voor 100% te zeggen dat dit beest in de watten word gelegd
Oke, het is niet goed dat zo paarden worden gefokt, maar wat doe je er aan? dan zou je ook niet mogen proberen de grootste Shire te fokken, of met Falabella's fokken....
Serendipity1 schreef:Oke, het is niet goed dat zo paarden worden gefokt, maar wat doe je er aan? dan zou je ook niet mogen proberen de grootste Shire te fokken, of met Falabella's fokken....
Hij hoort lekker op de wei andere paardjes. En dat "karretje" dat ziet er toch niet uit ?
En hij ziet er qua bouw ook niet helemaal lekker uit, dus moeten ze hem gewoon z'n hele ponyleventje lekker vervroegt pensioen geven!

).
...