Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Bont vond ik echt lelijk maar tot mijn grote verbazing ga ik ze steeds leuker vinden, het ligt er wel aan hoe ze getekend zijn. Alle kleuren vos vind ik ook niet mooi, maar wat heb ik...

. We hebben nu echt het toppunt van lelijkheid (ohoh, duiken) op stal staan. Kan het paard zelf ook niks aan doen en verder is het echt een werelds paard. Maar lichtbruin met pigmentvlekken... het ziet er echt niet uit! 
Donkerbruin is ook mooi, maar als ze bijv. in de zomer lichter zijn dan wil ik wel kunnen ruilen
Valk vind ik ook niet echt mooi, ik vind het het mooist als er weinig kleurverschil is tussen de vacht en de manen en staart. Is dat er wel dan kwalificeer ik een paard sneller als 'lelijk'. Hoewel ik 2 kleuren (bont dus, maar niet zwart, bruin en wit) wél heel erg mooi vind. Stippels vind ik niet zo, net als vliegenschimmels, doe mij dan maar appeltjes.
) heeft nl. echt een enorme dosis uitstraling. Lekker sportief ding, dus bij het kopen is het ons eigenlijk niet opgevallen. Nu we 'm ruim twee jaar hebben vind ik z'n kleur zeker niet mooi, maar hij is wel goed qua verhouding, bespiering etc.
En hij loopt als een trein, en daar gaat het om! 

En tja een schimmel is misschien wel onhandig, maar het heeft ook wel wat hoor vind ik.

( het was er wel een die echt op 7 jarige leeftijd nog 4 zwarte benen had en heel donker..
)
en toen zei ik ik wil geen vos..!
met veel aftekeningen.