Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) opbellen of ze zo'n paard willen. Je kan het altijd proberen. Er zijn mensen die het toch voor elkaar krijgen om z'n paard weer een beetje *normaal* te krijgen. En is het toch niet voor het paard weggelegt kan ie altijd nog afgemaakt worden. Maar ik zou dat niet door een slager laten doen maar door een VA met een spuitje. En je heb van die dieren begraafplaatsen ( kost wel veel geld maar is niet zo ondankbaar )
Supertje schreef:Voor de nieuwsgierigen, ik krijg er nog steeds PB's over, het paard is inmiddels dood.
Helaas is het bij de slachterij niet allemaal gegaan zoals had gemoeten... Voor het schieten heeft ze nog een keer op haar achterbenen gestaan, maar dat ging verder goed. De eigenaresse wilde er zeker van zijn dat ze dood was, en wilde dus nog kijken, wat ze ook van te voren had aangegeven. Helaas ging dat een beetje fout, ze heeft haar nog wel gezien, maar de manier waarop was niet fijn.... maar voor de gevoelige lezers zal ik het hier niet allemaal neerzetten.
Cowgirl schreef:Sorry wat is er penny achtig aan???? Ik vertel alleen hoe IK het zou doen...mag dat niet?Gast9373, volgens mij heb je niet goed gelezen. Het paard is al op diverse stallen geweest voor heropvoeding bijscholing etc etc.
Verder denk ik dat je maar weer rustig door moet lezen in je nieuwe Penny![]()
Het paard is inmiddels ter hemelen.
Een verstandige keuze.
Wellicht is het eens wat om de stamboom uit te zoeken.
Als een volle zus ook zo'n karakter heeft is het beter om niet meer met die hengst of merrie te fokken..
Supertje schreef:Het zou me niet kunnen schelen of het me geld kost! Mijn paard word gewoon nooit in een frikandel verwerkt maar word netjes begraven en voor het geval er opmerkingen komen..dat is geen penny opmerking.Gast9373, zoals je 2 berichten hierboven kunt lezen, is het paard al dood..... En waarom niet naar de slager? Voor je eigen gemoedsrust? Bij de slager levert ie nog wat op, de veearts kost geld.
Pellie schreef:tenzij ze eerst niet goed raakschieten![]()
!!
, hoe een rot knol het ook is. ik denk altijd maar zo zon paard woord nooit gemeen geboren( ik bedoel dat hij gemen word gemaakt ).
en ik denk dat je met heel veel geduld en liefde het we; weer goed kan maken als zon paard zo gemeen is
(helemal krijg je het dan mischien niet meer goed(maar ik dnek dat het ook wel en beetje aan de persoon ligt hoe die er me omgaat)
.ik denk ook dat asl je een paard heb en die iets heeft meegemaakt en hij is er bv fals van geworden ofzo dat je hem dan nie op zn flikker moet geven maar met veel rust en geduld en liefde het wel weer goed zou krijgen
. en dan kan je je pard ook nog nar een eropvoed stal brengen,en als dat dan nie helpt zaols in dit geval zou ik me paard nog nie aflaten maken maar nar iemand verkocht of gegeven hebben die er miss meer geuld en liefde voor heeft als mij MAAR NOOIT NAAR DE SLACHT
(ik zou er nie aan moeten denken dat ie in een frikandel zoou terecht komen!! en zouyden jou ouders je naar de slacht brengen asl je onhandelbaar bent, nee!! ze zouden je miss naar een te-huis sturen maar nie laten afmaken. maar das mijn mening dat ik me paard nooit nar de slacht zou brengen (en volgens mij is niemand dat met mij eens marje ieder zo zn mening vind ik).