Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Supertje schreef:Voor de nieuwsgierigen, ik krijg er nog steeds PB's over, het paard is inmiddels dood.
Helaas is het bij de slachterij niet allemaal gegaan zoals had gemoeten... Voor het schieten heeft ze nog een keer op haar achterbenen gestaan, maar dat ging verder goed. De eigenaresse wilde er zeker van zijn dat ze dood was, en wilde dus nog kijken, wat ze ook van te voren had aangegeven. Helaas ging dat een beetje fout, ze heeft haar nog wel gezien, maar de manier waarop was niet fijn.... maar voor de gevoelige lezers zal ik het hier niet allemaal neerzetten.
Cowgirl schreef:Sorry wat is er penny achtig aan???? Ik vertel alleen hoe IK het zou doen...mag dat niet?Gast9373, volgens mij heb je niet goed gelezen. Het paard is al op diverse stallen geweest voor heropvoeding bijscholing etc etc.
Verder denk ik dat je maar weer rustig door moet lezen in je nieuwe Penny![]()
Het paard is inmiddels ter hemelen.
Een verstandige keuze.
Wellicht is het eens wat om de stamboom uit te zoeken.
Als een volle zus ook zo'n karakter heeft is het beter om niet meer met die hengst of merrie te fokken..
Supertje schreef:Het zou me niet kunnen schelen of het me geld kost! Mijn paard word gewoon nooit in een frikandel verwerkt maar word netjes begraven en voor het geval er opmerkingen komen..dat is geen penny opmerking.Gast9373, zoals je 2 berichten hierboven kunt lezen, is het paard al dood..... En waarom niet naar de slager? Voor je eigen gemoedsrust? Bij de slager levert ie nog wat op, de veearts kost geld.
Pellie schreef:tenzij ze eerst niet goed raakschieten![]()