Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GabberGill schreef:Ik deel mijn verhaal niet openbaar. Ik heb genoeg bewijzen dat ik niks misdaan heb en dit allemaal aannames zijn.
Waar is hun beeld rondom mij?
Van een ieder wordt beeld bijgevoegd, waarom niet van mij?
Waarom sta ik geschorst tot 9 Februari?
Zodat ik zeker niet kan tackelen?
Ik ga mezelf nu niet redden,
Ik heb die paarden overgenomen en ben zelf aan het plaatsen. Ik heb ook katten eerlijk geplaatst geheel gratis.
Waarom zou ik daarover liegen.
Zelfs het trainingspaard wat zogenaamd te koop stond heb ik al de screens van gemaakt. Lachwekkende situatie, ze hadden mijn tegenbewijs kunnen krijgen voordat ze dit plaatste.
La Bella is namelijk klaar en uitgeschakeld. Ze kunnen niks meer en moet alles dan naar de overvolle opvangen?
Hun willen een in beslagname maar die volgt niet. Dat weten we uit alle betrouwbare informatie.
Pas als ze de dieren achterlaten en dat gaan ze absoluut niet doen.
cobiie schreef:Ik denk ook dat de "angst" is dat de verkoop/handel doorgaat maar dan met een andere "stro pop" voorop. Waar eerst persoon A de verkoper is en nu persoon B of C, dat dat niets veranderd aan de handelswijze maar enkel aan het poppetje dat men "ziet".
Wat ik ook nog een terechte "angst" vindt. Hoe vaak lees je niet dat mensen gewoon verder gaan onder een andere naam of een puber/ander persoon vinden die op de verkoop foto's staan maar de werkelijke handelaar is nog steeds de oorspronkelijke.
Spaansepony schreef:Waarom zouden ze? Meta zelf is zo ethisch niet, en verdiend aan engagement. Dit soort drama geeft dat lekker. Genuanceerde waarheden veel minder. Zolang ze er juridisch mee weg komen zullen die dit echt niet vervelend vinden...Ik snap sowieso niet waarom fb zulke pagina’s niet offline haalt. Inmiddels is het eigen rechter spelen op de pagina of het nu waar is of niet. Ook goede mensen maak je in 1 ruk naar de kl0te. En ga dan maar weer eens je bedrijf verder opbouwen.
. Redvelvet17 schreef:Ze zijn zo professioneel dat ze zelfs vriendinnen gaan benaderen op een zeer nette toon, om vervolgens te blokkeren
Redvelvet17 schreef:[ Afbeelding ]
Ze zijn zo professioneel dat ze zelfs vriendinnen gaan benaderen op een zeer nette toon, om vervolgens te blokkeren