Opgelicht in de paardenwereld FB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 07:42

Nou dat....

Soms kan je ook achter je eigen staan zonder je toe te voegen of te mengen hierin GG.

Je doet supergoed werk met je paarden, maar laat je niet kennen joh. Lezen..onthouden..melden... Thats it...

Nog even en die kakelende kippen zitten op bokt..als ze dat al niet zitten....

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 09:08

Jeetje GG, wat een ellende joh.... -O-

Doe anders hier in het topic je verhaal...?

Reageer op de aantijgingen, leg uit hoe het echt zit, zorg dat je weer transparant en betrouwbaar wordt. Want dit blijft toch aan je kleven anders terwijl je op Bokt juist een goede naam hebt volgens mij, dat je met zoveel hart voor de paarden bezig bent. Zonde dat dat nu een knauw krijgt als dat niet nodig is :(:)

Verder vind ik het toch altijd lastig van wat is wel en wat is niet waar wat op de socials beweerd wordt...het tokkie gehalte is vaak vrij hoog vind ik. Maar dat filmpje van die rooie kat die de grijze aan het opeten is, en dat getrut op andere filmpjes, dat is toch wel heel veelzeggend dat het op die stal niet deugt.

Sowieso staat de locatie wel bekend in de buurt dat er vaak een beetje dubieuze dingen gebeuren, maar dat was meer dan 20 jaar geleden al.... super jammer want de locatie an sich is best leuk :j

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 12:24

Ik deel mijn verhaal niet openbaar. Ik heb genoeg bewijzen dat ik niks misdaan heb en dit allemaal aannames zijn.

Waar is hun beeld rondom mij?
Van een ieder wordt beeld bijgevoegd, waarom niet van mij?

Waarom sta ik geschorst tot 9 Februari?
Zodat ik zeker niet kan tackelen?

Ik ga mezelf nu niet redden,
Ik heb die paarden overgenomen en ben zelf aan het plaatsen. Ik heb ook katten eerlijk geplaatst geheel gratis.

Waarom zou ik daarover liegen.

Zelfs het trainingspaard wat zogenaamd te koop stond heb ik al de screens van gemaakt. Lachwekkende situatie, ze hadden mijn tegenbewijs kunnen krijgen voordat ze dit plaatste.

La Bella is namelijk klaar en uitgeschakeld. Ze kunnen niks meer en moet alles dan naar de overvolle opvangen?

Hun willen een in beslagname maar die volgt niet. Dat weten we uit alle betrouwbare informatie.

Pas als ze de dieren achterlaten en dat gaan ze absoluut niet doen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 13:06

GabberGill schreef:
Ik deel mijn verhaal niet openbaar. Ik heb genoeg bewijzen dat ik niks misdaan heb en dit allemaal aannames zijn.

Waar is hun beeld rondom mij?
Van een ieder wordt beeld bijgevoegd, waarom niet van mij?

Waarom sta ik geschorst tot 9 Februari?
Zodat ik zeker niet kan tackelen?

Ik ga mezelf nu niet redden,
Ik heb die paarden overgenomen en ben zelf aan het plaatsen. Ik heb ook katten eerlijk geplaatst geheel gratis.

Waarom zou ik daarover liegen.

Zelfs het trainingspaard wat zogenaamd te koop stond heb ik al de screens van gemaakt. Lachwekkende situatie, ze hadden mijn tegenbewijs kunnen krijgen voordat ze dit plaatste.

La Bella is namelijk klaar en uitgeschakeld. Ze kunnen niks meer en moet alles dan naar de overvolle opvangen?

Hun willen een in beslagname maar die volgt niet. Dat weten we uit alle betrouwbare informatie.

Pas als ze de dieren achterlaten en dat gaan ze absoluut niet doen.

Dit vind ik wel apart.

Hoe kan jij weten of er niet sprake zal/kan zijn van een beslagname?
Je weet toch niet wie de eventuele schuldeisers zijn van die stal of persoon?

nathalie25

Re: Opgelicht in de paardenwereld FB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 13:14

Ik heb niks met deze situatie,maar ik denk dat ze een inbeslagname bedoeld op basis van verwaarlozing.

En dat niet plaats gaat vinden.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 13:16

Ze zij niet failliet.

De dieren worden niet in beslag genomen.

Ze kunnen alleen niet verder omdat niks meer wat met ze te maken willen hebben

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 13:50

Ik denk ook dat de "angst" is dat de verkoop/handel doorgaat maar dan met een andere "stro pop" voorop. Waar eerst persoon A de verkoper is en nu persoon B of C, dat dat niets veranderd aan de handelswijze maar enkel aan het poppetje dat men "ziet".

Wat ik ook nog een terechte "angst" vindt. Hoe vaak lees je niet dat mensen gewoon verder gaan onder een andere naam of een puber/ander persoon vinden die op de verkoop foto's staan maar de werkelijke handelaar is nog steeds de oorspronkelijke.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 13:53

cobiie schreef:
Ik denk ook dat de "angst" is dat de verkoop/handel doorgaat maar dan met een andere "stro pop" voorop. Waar eerst persoon A de verkoper is en nu persoon B of C, dat dat niets veranderd aan de handelswijze maar enkel aan het poppetje dat men "ziet".

Wat ik ook nog een terechte "angst" vindt. Hoe vaak lees je niet dat mensen gewoon verder gaan onder een andere naam of een puber/ander persoon vinden die op de verkoop foto's staan maar de werkelijke handelaar is nog steeds de oorspronkelijke.

Ze hadden het me op zijn minst mogen vragen.

De paarden zijn gratis weggegaan.

Niemand heeft hier winst behaalt.
Ook de katten gratis.

De enige die winst behaalde waren de dieren en dat was volgens mij hetgene wat iedereen wilde.

Alles staat gewoon openbaar op mijn pagina, de foto's die ik gebruik zijn dezelfde als die van de vorige eigenaar. Er is dus absoluut geen geheim.

love_odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 19:13

Gabber zou je willen reageren op mijn pb?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 19:18

love_odin schreef:
Gabber zou je willen reageren op mijn pb?

Heb ik gedaan

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 20:49

Spaansepony schreef:
Ik snap sowieso niet waarom fb zulke pagina’s niet offline haalt. Inmiddels is het eigen rechter spelen op de pagina of het nu waar is of niet. Ook goede mensen maak je in 1 ruk naar de kl0te. En ga dan maar weer eens je bedrijf verder opbouwen.
Waarom zouden ze? Meta zelf is zo ethisch niet, en verdiend aan engagement. Dit soort drama geeft dat lekker. Genuanceerde waarheden veel minder. Zolang ze er juridisch mee weg komen zullen die dit echt niet vervelend vinden...

Waarom denk je dat ze graag moderatie en factcheckers weghalen, en lobby'en voor minder wettelijke beperkingen en moderatie-eisen?

Lees hier trouwens sinds begin mee in dit topic. Als niet-FB gebruiker soms best nieuwschierig naar de screenshots, al kan ik ze aardig voorstellen. Wat een drama :') .

Redvelvet17

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:26

Afbeelding

Ze zijn zo professioneel dat ze zelfs vriendinnen gaan benaderen op een zeer nette toon, om vervolgens te blokkeren

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:05

Dit is echt bizar. Dit kan echt niet.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:16

Redvelvet17 schreef:
Ze zijn zo professioneel dat ze zelfs vriendinnen gaan benaderen op een zeer nette toon, om vervolgens te blokkeren

Als ik zo lees is dit niet het begin van het gesprek. Er zal daarvoor al conversatie over en weer gegaan zijn.

Dat ze zo doorgaan in het gesprek is kinderachtig, maar of de tegenpartij zo heilig is steek ik mijn hand niet voor in het vuur.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:20

En wie ben jij? En dat je daarvoor ook hier een account aanmaakt.

Redvelvet17

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:24

Zeker niet het begin van het gesprek, heb gevraagd ervoor wat de noodzaak was van het publieke bericht op Facebook

Redvelvet17

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:25

DuoPenotti schreef:

Oh moest dat eerst door de commissie? Sorry

Redvelvet17

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:26

DuoPenotti schreef:

Oh moest dat eerst door de commissie? Sorry :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:27

Redvelvet17 schreef:
[ Afbeelding ]