FennyPower schreef:Weet iemand hoe het met het veulen is afgelopen die zijn been gebroken heeft op de markt ?
Welk veulen was dit? Niet gehoord
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MysterionX schreef:FennyPower schreef:Weet iemand hoe het met het veulen is afgelopen die zijn been gebroken heeft op de markt ?
Weten, nee. Maar ik denk niet dat die nu ergens in een harnas hangt met zijn been in het gips
Cowgirl schreef:Citaat:Dikke portemonnee meenemen, in Duitsland zijn de IJslanders nog duurder dan hier.
Ja daar was ik ook al achter, vind ze sowieso rete duur![]()
Maar bellen staat vrij.
HorseChica schreef:MysterionX schreef:Weten, nee. Maar ik denk niet dat die nu ergens in een harnas hangt met zijn been in het gips
Opzich in mijn ogen wel diervriendelijker om zo’n dier te laten hemelen , ipv een veulentje vol schroeven en platen te zetten en weet ik hoe lang op boxrust in een harnas met alle levenslange gevolgen van dien.
Maar zoiets blijft een ontzettend sneu ongeval mocht het waar zijn.
SaraViavia schreef:Slecht dit. Deze zou er niet moeten staan. Ken het eerlijke verhaal van het schimmeltje. De bruine daarnaast zou zogenaamd wel nog goed zijn. Vandaar de korte staart zeker?
[ Afbeelding ]
Rocco_Love12 schreef:Keell94 schreef:Die stippel is naar een klant van mij toeathans als er niet meer stippels stonden, C maat en hengst, 4 jaar?
Zij koopt elk jaar wat op de markt, is osteopaat dus komt met een beetje voelen al een heel eind en durft het dan wel aan.
Deze stippel was begin september nog maar 2.5 jaarHij stond ook in Rhede Duitsland.
Daks schreef:SaraViavia schreef:Slecht dit. Deze zou er niet moeten staan. Ken het eerlijke verhaal van het schimmeltje. De bruine daarnaast zou zogenaamd wel nog goed zijn. Vandaar de korte staart zeker?
[ Afbeelding ]
Saraviavia waar komt die pony vandaan weet jij dat ? Ik heb inmiddels contact opgenomen met de manege waar die heen is.
jolandje schreef:mijn vriendin en ik waren er ook, mijn vriendin wilde een miniveulen kopen maar wel een merrie en elk staartje waar we onder keken was het verkeerde geslachter was een klein merrietje bruin dun , die zag er goed uit, maar na controle van gebit bleek die een flinke onderbeet te hebben , verder wel heel veel kleine hengstjes. er liep een jongeman te leuren met 2 shetveulens, 90 euro vroeg hij er voor, leuke diertjes ook, maar geen plek voor een hengst . veel rare gevallen waren er niet vond ik, wel een donkerbruine met enorme O-benen , een paar echte oudjes , die vind ik dan zo sneu
. ik vind die foto hierboven ook sneu, arme merrie , daar zo gedekt te worden. Verder een supergezellige dag gehad, de braderie was ook leuk, nog wat leuke dingen gekocht