Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:En zijn er dan ook nog mensen die helemaal niet keuren?
In de prijs categorie van laten we zeggen rond de 4.000?
Klinisch doel ik dan op.
Damelza schreef:Zijn er mensen bekend met dapdz (Doetinchem / Zeddam)? En zoja wie zouden jullie aanraden.
Tieme schreef:Damelza schreef:Zijn er mensen bekend met dapdz (Doetinchem / Zeddam)? En zoja wie zouden jullie aanraden.
Zie op hun site ook dat hans den rooijen daar werkt als paardenarts. Heb hem daar geen paard lagen keuren maar ik ken hem nog van toen hij bij mijn kliniek werkte en een paar x mijn paarden behandeld heeft. Ook een zeer kundige dierenarts.
_Noah schreef:Zo dat is lang geleden Gulpje, wij hebben ooit bij elkaar op stal gestaan in Ankeveen, toen mijn Fries Noah nog een baby was. Helaas Noah op 17 jarige leeftijd moeten gaan, voor mij ook geen Fries meer. Ik ben overgestapt op western en heb sinds september een 2 jarige Paint. Kan ik je echt aanraden, eerlijke koele paarden met een tikkie temperament, humor en eigenwijsheid.
Tieme schreef:Damelza schreef:Zijn er mensen bekend met dapdz (Doetinchem / Zeddam)? En zoja wie zouden jullie aanraden.
Ik ga er vanuit dat alles wat daar werkt kundig is.
Ik kan goede ervaringen met een dierenarts hebben en een ander zal diegene weer helemaal niks vinden. Ik zou gewoon een afspraak maken en dan plannen zij je in bij diegene die plek heeft. Het is sowieso vaak al lastig om een moment te plannen waarop zowel koper, verkoper als de dierenarts kan dus mij zou het weinig uitmaken welke dierenarts van die praktijk de keuring doet. Zolang het maar gedaan wordt.
Ik heb een paard door Marc meijer laten keuren. Was erg eerlijk en duidelijk. Zag dat paard op meerdere benen niet zuiver liep en dat huj vrijwel zeker CPL aan zn benen had. Hij nam dit erg serieus en vroeg de verkoper ook meerdere malen of die hier echt niks vanaf wist. Gaf daarna eerlijk het advies om dit paard niet te kopen. Toen verkoper weg liep zei hij ook dat het verhaal van de verkoper op meerdere vlakken niet klopte en hij het niet helemaal vertrouwde.
Zie op hun site ook dat hans den rooijen daar werkt als paardenarts. Heb hem daar geen paard lagen keuren maar ik ken hem nog van toen hij bij mijn kliniek werkte en een paar x mijn paarden behandeld heeft. Ook een zeer kundige dierenarts.
Koekie73 schreef:Wat balen Vidya. Hoe reageerde de eigenaar? Hadden ze dat niet verwacht?
vidya schreef:Koekie73 schreef:Wat balen Vidya. Hoe reageerde de eigenaar? Hadden ze dat niet verwacht?
Hij is nog maar zo licht belast en nooit kreupel gelopen in de bak. Ze was er ook erg stuk van, logisch. Het is zo'n leuk paard.
Komt dit vaak voor, jong zadelmak dier en dan al peesproblemen?
De dierenarts zei dat er zeker weten PRE bloed in zat trouwens.