Maar nu gingen ze het scheppen, en omgooien, en er zeiden dingen boingk
en iedereen weet, boingk is zon beetje het allermooiste geluid OOIT. Soms heel even spannend, maar daar gebéurt het gewoon! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en iedereen weet, boingk is zon beetje het allermooiste geluid OOIT. Soms heel even spannend, maar daar gebéurt het gewoon!
hij is geen held in die dingen
.
lief, lief meiske is het
_San87_ schreef:Je zou een Auroch-podcast moeten maken, ik zou volgen.

"
Latino heeft er ook echt een hoofd voor
dat paard is zo lekker expressief
Vandaag dus even de hele lengte van de galopbaan gedaan (niet het stuk waar Auroch dacht dat ze mocht aanspringen), dus de bocht in het filmpje om gegaan, omgedraaid, en op het lange rechte stuk aangegaloppeerd. Het was heerlijk.
Ze is echt een fijne canter ook. Wel nog onwennig (net of je op een jonkie zit
), beetje kijkerig, snelheid is niet heel constant en ze wijkt hier en daar wat uit bij "enge" dingen, maar dat is gewoon een kwestie van vaker doen en gewenning. Ze heeft in ieder geval genoten en ik ook! Van de zomer maar even kijken voor een tweedehands renzadel en wat kortere beugelriemen, want ik zat achterlijk lang, maar dat is in deze fase waarin het nog een beetje stop and go en zigzaggend is niet zo erg. Zeker niet omdat ik geen neck strap heb en dus ook niets heb om me aan vast te houden als ik uit balans zou raken. 
wat een ontzettend Engelse versie ook
Eerder deze week hield ze een zwaar trauma over aan mijn pogingen om haar te laten halthouden met haar voorbenen over een grondbalk, maar haar achterbenen nog niet, in een poging de spagaat aan te leren.
Om de een of andere reden vindt ze het heel eng.
).

Heel gaaf die fotos!
. Goed moment om je fotohalster nog eens te testen? 
), maar vond haar leren halster ook wel mooi. 
ikke schreef:Daar heeft ze inderdaad al mee gedreigd, ze wordt zo zwaar mishandeld en getraumatiseerd.Mooie foto's![]()
Ik vraag me alleen af of je je zorgen moet gaan maken dat ze de renpaardenbond gaat bellen omdat je allemaal levensgevaarlijke dingen uitspookt met d'r....
![]()
Soms neem ik haar mee van haar hooi -
-, moet ze weer over zo'n stomme balk - "eh, hallooooo, ik ben gefokt voor de flat?"
-, stilstaan voor foto's - blegh -, o, en als er een klant belt, heeft ze twee minuten niet mijn volledige aandacht. Mishandeling.
gelukkig zijn de fotos wel mooi geworden
diep medelijden heb ik. Zomaar over balkjes moeten
schandalig is het.