Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imaudy schreef:Lyona, wat leuk dat Jona naar jou toe gaat!
Vervoer zou je eventueel kunnen regelen via paardentaxi Amsterdam. Die hebben mijn ponies ook wel vervoert. Ze rijden door heel Nederland.
Narcissa schreef:Ik vind het ook echt erg. Als ze mij had gecontacteerd, had ik wel bereid geweest haar terug te nemen tegen dezelfde prijs. Ik had haar niet zelf kunnen houden (de rekeningen van de revalidatie lopen behoorlijk op) maar ik had dan verder kunnen zoeken naar een geschikte eigenaar. Zou het deze keer onder een adoptiecontract gedaan hebben zodat dit niet nog eens kon gebeuren...
Goddank gluurt er voor Jona nog hoop. Een mede Bokker is aan het onderhandelen. Ik zal niet zeggen wie, dat is aan haarzelf, maar op basis van haar posts hier ben ik er zeker van dat ze Jona een heel goed thuis kan bieden. De advertentie is ondertussen verwijderd.
To be continued...
jetm schreef:Narcissa schreef:Ik vind het ook echt erg. Als ze mij had gecontacteerd, had ik wel bereid geweest haar terug te nemen tegen dezelfde prijs. Ik had haar niet zelf kunnen houden (de rekeningen van de revalidatie lopen behoorlijk op) maar ik had dan verder kunnen zoeken naar een geschikte eigenaar. Zou het deze keer onder een adoptiecontract gedaan hebben zodat dit niet nog eens kon gebeuren...
Goddank gluurt er voor Jona nog hoop. Een mede Bokker is aan het onderhandelen. Ik zal niet zeggen wie, dat is aan haarzelf, maar op basis van haar posts hier ben ik er zeker van dat ze Jona een heel goed thuis kan bieden. De advertentie is ondertussen verwijderd.
To be continued...
Ik "bemoei" me er misschien mee maar is het dan geen optie dat Jona weer tijdelijk bij jou, op voor haar een vertrouwd plekje, terug komt te staan tot ze naar Frankrijk kan ?
Dan hoeft er nu geen vervoer naar (lieve) Bokker in Drente geregeld te worden en heeft Jona misschien even een ingrijpende verhuizing in korte tijd minder omdat ze het bij jou al kent.
Ontzettend fijn dat ze bij jou mag komen Lyona
Lyona schreef:jetm schreef:
Ik "bemoei" me er misschien mee maar is het dan geen optie dat Jona weer tijdelijk bij jou, op voor haar een vertrouwd plekje, terug komt te staan tot ze naar Frankrijk kan ?
Dan hoeft er nu geen vervoer naar (lieve) Bokker in Drente geregeld te worden en heeft Jona misschien even een ingrijpende verhuizing in korte tijd minder omdat ze het bij jou al kent.
Ontzettend fijn dat ze bij jou mag komen Lyona
Het is een slimme oplossing hoor! En we hebben het zeker overwogen.
Maar Jona zal op vrij korte termijn (wanneer precies weet ik niet, ergens begin oktober) naar mij toe komen. Ik ga namelijk nu verhuizen. Ik heb al geregeld hoe Jona naar mij toe komt, en dan haalt een transportbedrijf haar op. Ze moet dan een beetje op de route staan, Drenthe is dat, maar Zeeland niet. Vanuit Zeeland zal me dan honderden euro's extra kosten.
En bij Jona kan het juist ook extra stress geven om weer op bekend terrein te zijn, en dan weer weg te gaan.
In Drenthe krijgt ze veel rust, en kan ze bijkomen voor ze naar mij toe komt.![]()
Dit leek mij de beste oplossing, goed voor Jona, en te doen voor mij.
Narcissa schreef:Ze heeft de afgelopen 2 maanden duidelijk geen honger geleden