Ik was echt niet blij met sommige acties op het natte land hier.Maar super update en die foto's zijn geweldig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik was echt niet blij met sommige acties op het natte land hier.
Urbanus schreef:Wie is wie op de foto?
so that you knowRocamor schreef:En wat een lekker bekkie heeft ie op die selfie-foto's
Ik probeer weleens normale foto van hem te maken maar dan krijg ik alsnog dit... 
ruitje schreef:Weide in deze regio is met dit weer niet chill nee!
Laat hij met rijden helemaal geen capriolen zien? Ontzettend fijn en eerlijk paard dan zeg!

iets met wintervacht, warm najaar en elke dag zonder deken in een zandpaddock mogen)
bij deze dus.
hij kwam vanochtend glansrijk door de buigproeven heen! Er zit wel nog wat meer vocht in de sprong dan wat onze DA na zoveel tijd (2,5 maand inmiddels...) zou willen zien, vandaar toch nog weer uitgebreid gescand. Het bleek gelukkig enkel om gestold bloed te gaan, groen licht om te opbouwen dus
Ik mag vanaf nu draf gaan opbouwen en zodra we weer galop opgepakt hebben gaan we het vervolgtraject nog verder met de dierenarts bespreken.
Ik heb 3 weken terug voor de verandering mijn eigen enkel verzwikt, daarna nog dengue te pakken gehad vervolgd door een forse oorinfectie. Lekker bezig he
Ben nu net klaar met antibiotica en sinds gisteren weer een beetje gaan sporten, maar eerlijk is eerlijk ik ben al heel lang niet meer zo out of shape geweest
Ik vond op en neer aan de hand met Henkie draven genoeg activiteit voor vandaag, om zo beter beeld te schetsen
Ik zie overal om me heen van die afgetrainde, glanzende, luxe, langbenige paarden... en hier zit ik met mijn wollige knuffelpony die eruitziet alsof ik hem gisteren uit een natuurgebied heb gevist
Nu allebei gewoon jaren zonder al dit gedoe

- al in al merk ik dat we best naar elkaar toe zijn gegroeid als combinatie. En Henkie is ineens
ze doen het weer