Ook echt leuk om te zien hoe goed hij er uit begint te zien en hoe fijn jullie met hem aan het werk zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mega stel achterbenen ook zo!

Bijna temperatuur voor zijn allereerste volledige bad!
En dan een jonkie hebben die nog wat minder lang volhoudt en af en toe niet helemaal lekker staat, dat is natuurlijk een lastige combi. Zeker omdat mijn moeder een hernia heeft
Mijn grondwerkinstructrice heeft samen met mij ook naar de techniek gekeken en ik heb wat tips geregen. Als het regent ofzo, doen we gewoon een lesje hoeven vastpakken.
MAAR! Inmiddels doe ik gewoon alle vier de hoeven zonder dat hij vaststaat. Af en toe even puzzelen hoe hij moet staan natuurlijk (slungel), maar hij doet het braaf en ik vind het alweer knap van mezelf dat ik mezelf zo heb verbeterd!
). Hij vindt Azumar ontzettend braaf en is orthopedisch opgeleid. Gewoon een fijne bekapper!
Hij noemde het echt babyvoeten.
Van de week was mijn vriend aan het meekijken met grondwerk, maar vind ik toch niet zo lekker met dit stomme weer.
Heb een opblaasbare bal besteld, denk dat hij dat we super leuk gaat vinden met targetten. Ik zal dat natuurlijk even delen.
En gaan natuurlijk beginnen met het lange lijnen en dressuur aan de hand.
Dus dat ga ik doen als het inparkeren is bevestigd! Hebben toch helemaal geen haast.
Daarna wil ik het wat verbreden; eerst naar mij toe en dan heup naar me toe draaien. Niet meer vanaf de ideale positie dus.
Achter zijn stal zijn bomen gekapt en gesnoeid, bij de trailers en bij de bak met een hoogwerker en kraan. Ze zijn de tuin ook helemaal om aan het ploegen. Azu heeft hierdoor een paar middagen aan de andere kant gestaan. Op het oog heeft hij geen stress, maar ga de limieten niet testen.

Hopelijk is je moeder ook snel weer opgeknapt en kunnen jullie weer heerlijk samen aan de slag
Binnenkort lekker weer de weide op, dat zal hem ook goed doen!

Ik verwacht dat het elke keer ietsje minder spannend zal zijn, dus gat helemaal goedkomen. Vind hem echt ontzettend braaf voor de eerste keer. Geen hieperdepiep heen en weer gehuppel (wast ik trouwens een logische reactie zou vinden, maar ben blij dat 'ie dat niet doet). Gewoon weten dat het wel oké is als baasje het doet.

Smile! Met een slobbermond.

We hebben alles al geregeld en gedaan, dus ik ga het loslaten en gewoon genieten als het moment daar is!

Ik ben benieuwd of het ons lukt om wat leuke plaatjes te schieten. Het is nu iig nog mooi weer!

DemiSisa schreef:Hij heeft zo'n lieve uitstraling joh! Super fijn dat het afspoelen nu al zo goed gaat! Nog even en hij staat er heerlijk bij te slapen op rust
Graag gedaan voor de tip!
Flubberboot schreef:Kleine paarden worden groot!! 10 maanden al? Tijd gaat snel! Leuk om jullie te volgen!
Enjoy!

En in zekere zin ook erg herkenbaar voor mij
Ik was er natuurlijk op voorbereid dat hij zijn ei kwijt moest dus heb hem lekker een kleine tien minuten zijn ding laten doen.