Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daantjuh88 schreef:Ik kom even inbreken. Jullie zijn allemaal driftig op zoek naar een paard en ik twijfel of ik wil verkopen. Maar wat zien jullie liever als koper? Paard wat al gekeurd is door verkoper, zodat je weet wat voor paard het is? Of interesseert het jullie niet en laat je hem toch weer helemaal overkeuren?
Zelf heb ik zoiets, ik laat hem keuren voor verkoop zodat ik weet wat ik op stal heb staan. (zelf gefokt, dus heb geen idee hoe hij er van binnenuit uit ziet) Maar aan de andere kant denk ik, het is wel 500,- en als ze dan nog een keer gaan keuren vind ik het zonde geld.
Dilan93 schreef:Ik denk dat, mocht ik ooit een paard weer te koop zetten, ik zelf laat keuren, zodat ik iig weet dat ie gezond is op het moment dat ik hem verkoop.
Als een koper wil overkeuren, is ie daar natuurlijk vrij in.
MyWishMax schreef:Ik vind gekeurd wel een enorme pre. Klinisch laat ik altijd overnieuw doen, röntgen ligt eraan hoe oud ze zijn. Ik laat ze wel beoordelen door eigen da en als die ze niet goed genoeg vindt of twijfelt gaat er wel wat over.
Voor mij geld dat paard de verzekering in moet kunnen, dus die termijnen houd ik aan. Maar helemaal in deze gekte vind ik al gekeurd echt wel een groot voordeel