Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xyris schreef:Mijn mening mbt bijrijders is het volgende:
- Helpen ze mee in het onderhoud (mesten, voeren, water bijvullen en evt medische zorg zodra nodig zoals medicijnen geven, wandelen etc) = gratis.
- Rijden ze alleen dan mogen ze betalen. Hebben ze extra faciliteiten op een luxe stal, dan betalen ze wat meer, maar dat is in jouw geval niet van toepassing.
Xyris schreef:Oh excuses :p ik was in de veronderstelling dat je stalling en weiland had. Nja dan zou ik het inderdaad oo wel weten, zoals je eerder al zei, je hoeft niet de hobby van een ander te financieren.
anoukwendy schreef:Cestmoi ik denk dat ik dat juist wel fijn vind, dan weet ik of er een klik is en dat ze eventueel goed terecht komt. Dat weet je anders natuurlijk niet echt als er iemand een of twee keer komt kijken.
Daphara schreef:Brave pony!![]()
Daar komt vast een heel “hoekig” veulen uit, heb zelden zo’n hoekige buik gezien bij een paard die nog niet op het eind van de dracht zit.
Thestral schreef:Gaaf die stallen! Ik krijg daar altijd een heerlijk knus gevoel bij. whaha ze groeit uit haar dekentje![]()
Hoe vaak is ze nu drachtig van dezelfde hengst? Het kan zijn dat als ze te vaak drachtig zijn van dezelfde hengst, ze het veulen kunnen afstoten. Dus even extra in de gaten houden
kiki1976 schreef:Mijn merrie kreeg haar 1e veulen in de kudde en dat ging gewoon super (was bij de vorige eigenaar).
Haar 2e veulen kreeg ze bij mij. Liep altijd in de groep (nacht op stal) maar beviel in stal met de nacht. Ze veranderde echt in een pitbull en kon haar niet meer samen zetten met de groep.
Ik denk dat het wel goed gegaan was bij dr als ze gewoon in de kudde bevallen was.
Maar goed was nog vroeg in het seizoen en alle paarden stonden toen nog met de nacht binnen (was die nacht ook rond het vriespunt)