Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar het past wel. Hoeft toch niet heel strak 

Kon fijn eens zien hoe hij loopt, stelling vragen enz.
De reflecterende artikelen die ik had besteld, zijn ofwel niet leverbaar of hebben een super lange levertijd. Half april 2021
Dan ben ik wel mooi op tijd voor het volgende najaar haha.
Maat Cob, tsja. Da's relatief. Ronnie heeft geen super fijne beentjes dus hopelijk past het goed. We gaan het zien

) achter het zeil aan het rommelen. Het klonk als stofzuigen. Ronnie vond het echt heeeel spannend. Wat ik hem niet kwalijk neem. Aan de andere kant was een diepe greppel dus ik vond het zelf ook wel een beetje spannend
Maar hij ging er toch langs.

)

Hij is dan wel echt braaf he, als je met zo’n jong dier gewoon kunt opstappen en wegrijden na toch een dikke week niets doen? Of helpt het uitleven op de weide daar hard mee
Staat hem zeker stoer hoor, dat reflectietuig! Ik weet niet of ik erover heen lees, maar wil je hem ook voor de kar beleren?
En ook nog eens veel herkenbare locaties want hij staat hier niet ver vandaan
Ik denk dat je er een heerlijk paardje aan hebt als ik het zo zie! Olina schreef:Ik als stille volger meld me ook maar eens!
Ik vind hem echt geweldig, ik ben echt een ponymens en vind Ronnie zo leukEn ook nog eens veel herkenbare locaties want hij staat hier niet ver vandaan
Ik denk dat je er een heerlijk paardje aan hebt als ik het zo zie!
Staat jouw paard ook in de omgeving?
Ik heb er liever een die ik wat aan z'n vodden moet zitten dan eentje die ik steeds terug moet nemen
Hij is immers al een aantal maanden hier. Maar wegens gebrek aan goede paden (ruiterpaden sowieso niet) waren we er nog niet aan toegekomen. Ik ga echt niet in galop in de berm langs een fietspad bijvoorbeeld. Of als er mensen wandelen op zo'n breed recht pad.
Was echt wel even lekker! Hij ging niet hard, en natuurlijk behoorlijk uit elkaar gevallen, wel veel knieactie haha 

Ceffyl schreef:Wat een heerlijk dier is dit tochStaat hem zeker stoer hoor, dat reflectietuig! Ik weet niet of ik erover heen lees, maar wil je hem ook voor de kar beleren?
. Hij doet me zo aan de mijne denken
. Ook een wat kleinere pony, lekker koel in de kop, nergens echt bang van. Ook liever lui dan moe.
. Maar hij zag het gebeuren en liep er zo op af
.