carone schreef:Dan lees ik ook nog dat je in de toekomt een veulen van haar wil?
[F-AM] Nakomelingen gezocht van.. Zangersheide
Misschien een goed gevulde groentesoep gaan voeren wie weet komt ze dan in conditie....
Dit is onnodig en flauw.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carone schreef:Dan lees ik ook nog dat je in de toekomt een veulen van haar wil?
Misschien een goed gevulde groentesoep gaan voeren wie weet komt ze dan in conditie....
Citaat:Gemiddeld advies ter onderhoud:
330gram per 100 kg lichaamsgewicht per dag
Gemiddeld advies bij lichte arbeid:
420 gram per 100 kg lichaamsgewicht per dag
Boras schreef:carone schreef:Dan lees ik ook nog dat je in de toekomt een veulen van haar wil?
Dit is onnodig en flauw.
carone schreef:Boras schreef:
Dit is onnodig en flauw.
Mag je vinden, geen probleem maar wanneer gaan TS d’r ogen nou eens echt open?
Dat verschuilen achter de dierenarts krijg ik de hik van, arm paard!
Zerena schreef:Lieve ts waarom durf je niet meer te gaan voeren?
Waarom durf je niet voor je paard te beslissen in plaats van achter je dierenarts te blijven staan?
Dat de aanpak van de dierenarts niet werkt had een maand geleden al duidelijk moeten zijn.
carone schreef:Dat je er al over denkt om te gaan fokken stuit me tegen de borst.
Er komen genoeg tips voorbij hoe je haar beter kunt voeren.
Daar heb je geen dierenarts voor nodig zelf je verstand gebruiken.
Maar suc-6 verder ik ben weg
Tribunals schreef:Ik begrijp dat je op het advies van je da afgaat, maar krijg jij geen vraagtekens als hij je paard van 1,5 kg naar 300 gram zet terwijl ze broodmager is en moet aankomen?
Ik hoop dat er snel verandering in komt en zowel jij als je merrie samen vooruitgang kunnen boeken.![]()
Goed dat je andere DA’s hebt benaderd want deze lijkt mij waardeloos.
Zerena schreef:Ik snap dat je er daardoor bang voor bent geworden om te snel en te veel te gaan voeren.
Maar zoals je zelf nu ook inziet is dit echt te weinig voor haar.
Seniores priores van Subli is echt een heel mooi voer om je paard te ondersteunen.
Het is een ruwvoer wat niet vol met suikers zit.
Dit is echt veilig om aan je paard te geven.
Joman schreef:Joh, dit paard is niet meer te redden. Zeker niet met ts al eigenaresse. Dat volgt uit dit topic, want als goed eigenaar, zou je al 100 keer opzoek zijn gegaan naar een ander dan je eigen dierenarts en had je die dierenarts wat mij betreft meteen laten komen na het wegvallen van je paard. Dit is niet normaal. Ts heeft niet het beste voor met haar paard... Dit is me al eerder duidelijk geworden in een honden fok (of eigenlijk vermeerder) topic. Ts trekt haar eigen plan, zonder naar professionals te luisteren. Helaas en heel spijtig voor het paard.
fokfanaat schreef:Met brokken moet je oppassen maar niet.met kwaliteit goed hooi en seniores, daar kan je echt niet teveel van voeren, scheutje olie erover.
Cayenne schreef:De reactie van Joman vind ik idd over de rand gaan. Dat is niet nodig.
Maar ik denk wel dat het handig is om voortaan eerst goed in te lezen en adviezen te vragen vóór je iets gaat ondernemen met dieren in plaats van achteraf.
MarleenM schreef:Ik weet niet waar je je voer haalt, maar mijn "voerboer" zit al een jaar of 30 in het vak en kan mij altijd goed informeren qua voer. Oa betreft ras of zoals dit soort dingen.
Misschien eens kijken of er ook zoiets bij jou in de buurt zit?