Maar laten we hopen dat het voor Manari niet nodig is!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Algato schreef:Wat fijn dat het weer beter gaat met haar. Gelukkig is ze op de juiste plek geboren en zal ze alles krijgen wat nodig is om haar gezond en gelukkig te laten zijn.
Nummus schreef:Als ze de paddock afbreekt is dit inderdaad beter ja...Arme speelse merrie.
jokari schreef:Fijne stalhouder !
Hihi het “kleine” ding weet wat ze wil. Effe belerend doen naar het kleine grut, hilarisch.
jeetje77 schreef:Wat vond ik het toch heerlijk te lezen hoe je schrijft. Ik heb wel echt meegeleefd toen het echt slecht ging met de "kleine". Blij dat het nu alleen het afbreken vd paddock is.
Berryz schreef:Is het geen idee om haar met een vriendje op de paddock te zetten? Dan kan ze geen gras eten maar kan ze toxh nog spelen.
Nummus schreef:Haha nou ik weet in ieder geval nu wel dat ik met AT's mag zeggen "Oh ja die zijn bijzonder" als ik medicatie voor zou schrijven.
Retjethorse schreef:Haha, Manari toch.Sommige dingen zijn zo herkenbaar!
Vooral het deel dat ze weten wat ze willen.
Fijn om te horen dat het goed gaat met haar, alleen jammer dat ze daardoor de boel gaat afbreken.
Nummus schreef:Fijn om te lezen dat ze het zonder medicatie ook weer goed doet!
Retjethorse schreef:Zo fijn om te lezen dat het goed gaat. Duimen dat het zo blijft!![]()
Manari klinkt echt als een pittige tante.Dat belooft voor later wanneer ze onder het zadel zal zijn.
Ik ben heel benieuwd hoe ze op andere ruiters dan jullie zou reageren haha.
En het klinkt alsof ze erg groot aan het worden is.Als Muzanna haar dekens nu al te klein zijn...
![]()
Fijn dat Muzanna ontdooit is!Aliaa kan ook afstandelijk doen wanneer ik een tijdje te weinig gedaan heb. Van mijn ouders krijg ik dan telkens te horen dat ze bij hun wel extreem lief en aanhankelijk is.
Afstandelijk is niet leuk.
![]()
En bijzonder dat Bindi je al zo goed aanvoelt zeg! En dat terwijl ze nog zo jong is.
Berdien schreef:Wat een ontzettend fijne update! Hopelijk gaat het straks op de wei ook gewoon goed, en houden jullie dit vast.
Het is wel een portretje heMaar uiteindelijk zijn dat wel de leuksten. Hoewel ik wel blij ben dat Feyre vooral een heel blij, ongecompliceerd tankje is, want met haar grootte en bijbehorend gewicht was ze anders wel een uitdaging geworden.
Nummus schreef:Ja dat rotweer maakt het toch even wat minder fijn.
Bij ons gaan ze in de winter sowieso 't land niet op.
Nummus schreef:Wat voor ruwvoer krijgt ze? En wat voor brok als ze brok krijgt?
FriesWytske schreef:Kan heel goed wel door het gras komen. Het was de afgelopen dagen op veel plekken weer boven de 10 graden. En dan gaat het gras weer groeien.
Nummus schreef:Ja en 's nachts onder de 7 = alle fructaan in de puntjes... En paarden eten de puntjes eraf.