En ja, daarna was ik nat, en goed nat ook.
Het paardje waar ik op reed heette Beauty, een leuke, vrolijke 6 jarige merrie

Natuurlijk had ik ook mijn GoPro meegenomen, dus geniet lekker mee van deze mooie rit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ja, daarna was ik nat, en goed nat ook.
Het paardje waar ik op reed heette Beauty, een leuke, vrolijke 6 jarige merrie

agesus schreef:Ook ik rij het liefst buiten met mijn arabier, Meestal op de Utrechtse heuvelrug bij Leersum, Amerongen en Elst of in Wageningen, Ede. En ik vind het heel leuk om met iemand samen te rijden. Dus als er iemand mee wil, heel graag.

We hebben een binnenbak maar daar ben ik alleen maar in te vinden met écht heel slecht weer
Paardlief weet vaak beter de weg naar huis dan ik...Hoe zorgen jullie op vreemd terrein dat je niet verdwaald? Hebben jullie een goede app die ook in afgelegen gebied werkt? Routekaarten? Ik vind de bewegwijzering lang niet overal goed te volgen eerlijk gezegd....maar dat kan dus ook aan mij liggen
ninaphilo schreef:Zijn jullie buitenritjes meer ontspannen rondstappen of ook rondcrossen door het bos?
. Iedereen bedankt voor de leuke posts, filmpjes en foto's. Dat was en is echt aan mij besteed.
in zijn jonge jaren en dat ik geplaatst had indertijd op Bokt. Trots kan ik vermelden dat het in uitgelicht is geweest en ik onwijs reacties heb gehad zowel i n het topic als per pb. Het viel dus in de smaak en dat is leuk want ik maak in principe geen topics. Toen woonden we hier nog niet zolang en het was een geweldige tocht. Dit zodat jullie kunnen zien waar wij wonen, voor diegene die het interesseert.

agesus schreef:Ook ik rij het liefst buiten met mijn arabier, Meestal op de Utrechtse heuvelrug bij Leersum, Amerongen en Elst of in Wageningen, Ede. En ik vind het heel leuk om met iemand samen te rijden. Dus als er iemand mee wil, heel graag.

Drico schreef:agesus schreef:Ook ik rij het liefst buiten met mijn arabier, Meestal op de Utrechtse heuvelrug bij Leersum, Amerongen en Elst of in Wageningen, Ede. En ik vind het heel leuk om met iemand samen te rijden. Dus als er iemand mee wil, heel graag.
Mijn IJslander staat in Veenendaal dus stuur me maar een pb mocht je eens een rondje samen buiten willen
Wij hadden laatst op buitenrit ineens vreemde bezoekers in het bos
[ [url=m/AREOIU.jpg]Afbeelding[/url] ]