Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SpLaSh_"]
[quote="Spetterlover"][quote="Yellowfish schreef:Nee inderdaad, we hebben inderdaad geen mensen op deze wereld !
Yellowfish schreef:...HEBBEN ze nog een kans om te ontsnappen, welke dan wel nihiel is, maar ale, de kans is er ! terwijl deze in gevangenschap uitgesloten is, dieren in een hokje kunnen niet ontsnappen aan de mens of andere vijanden !
Cassidy"]
[quote="Yellowfish schreef:...HEBBEN ze nog een kans om te ontsnappen, welke dan wel nihiel is, maar ale, de kans is er ! terwijl deze in gevangenschap uitgesloten is, dieren in een hokje kunnen niet ontsnappen aan de mens of andere vijanden !
SpLaSh_ schreef:Jep , onder het 'stelletje' voel ik me ook zeker aangesproken , zeker omdat mijn mening totaal in strijd is met die van ' jullie' , ik heb verder niks tegen Melissa persoonlijk , dat weet ze zelf ook wel , en zij vast ook niet tegen mij , maar dit keer viel ik dus wel onder het 'stelletje hypocrieten' dat weet ik zeker
Yellowfish"]
[quote="SpLaSh_ schreef:Ja , maar daarmee hoef je nog niet mensen te gaan beledigen die jou wel in je waarde laten
Moet nu ff eten
spetterlover schreef:dat vind jij, maar imo is een mens niet meer dan een rat, beiden zijn levende wezens met gevoel, we leven op dezelfde wereld..
Spetterlover schreef:Amanda, ik ben niet tegen studenten die in lichamen van dieren kijken, ik ben wel tegen het fokken ( en misschien slecht verzorgen in de tijd van leven ) van dieren speciaal voor dit doel. Bovendien vind ik dat proeven doen op levende dieren niet normaal is. Ook de manier waarop dieren gedood worden voor de proeven vind ik niet eerlijk, gezonde dieren worden dus MISBRUIKT.
En DAT is waar ik tegen ben.
Spetterlover schreef:Amanda, verder kijken dan "o, wat zielig", doe ik zeker. Ik probeer oplossingen voor te leggen, jammer genoeg heb ik het niet voor het zeggen, dan had ik het namelijk wel geweten.
En nog meer medicijnen .. test ze dan lekker op mensen, NIET op dieren, de medicijnen zijn alleen maar omdat mensen ze willen, voorbeeld van " wel de lusten, niet de lasten " ?
Amanda"]
[quote="Spetterlover schreef:Amanda, verder kijken dan "o, wat zielig", doe ik zeker. Ik probeer oplossingen voor te leggen, jammer genoeg heb ik het niet voor het zeggen, dan had ik het namelijk wel geweten.
En nog meer medicijnen .. test ze dan lekker op mensen, NIET op dieren, de medicijnen zijn alleen maar omdat mensen ze willen, voorbeeld van " wel de lusten, niet de lasten " ?