Met de anderen thuis gaat het eigenlijk heel goed. Mn oudere merrie is afgelopen week drachtig gescand dus volgend jaar verwachten we een veulentje. De jongste start ik vanaf dit jaar in de B. Nu geloof ik 5 keer mee gehad op wedstrijd en ze doet het keurig, 7 winstpunten op de teller en zelfs al een paar prijsjes gewonnen. Ook pony doet het goed, ze is stabiel op gewicht, heeft de afgelopen maanden geen koliek meer gehad en vermaakt zich goed met mn dochter

En Flo, ja die vind ik het ook echt knap doen. Het is geen jong paard meer maar een volwassen kerel van 15 en hij accepteert en doet het toch allemaal vrij makkelijk. Gisteravond was het nog vrij warm en hebben we flink hard gewerkt. Hij was dus behoorlijk bezweet toen we klaar waren, dus ik wou hem nadien even afsponzen met water om de zweetjes van hem af te halen. En dan merk je even weer dat hij eigenlijk niks kent. Hij was nog nooit afgesponst en dat was dus echt nieuw en wennen. Maar nadat hij het geluid van kletterend water op de grond had gehoord en van de schrik was bekomen, genoot hij er wel van. Weer iets geleerd dus!

Dit was nu de tweede keer rijden met het nieuwe zadel en ik moet er nog wel een beetje aan wennen, maar ik vind wel dat Flo steeds krachtiger gaat bewegen nu.