SVRL schreef:Wauw, ik schrik ervan dat mensen maat 44 al te zwaar vinden! Zowel de fokker van mijn paard, als de dierenarts, als de osteopaat die hier komt als het nodig is, de zadelpasser die hier in het najaar was en mijn hoefsmid vinden mij met mijn maatje 44 absoluut niet te zwaar voor mijn paard. Daarnaast hou ik er ook rekening mee dat mijn paard nog moet uitzetten en spieren moet kweken, heb de eerste 2 jaar absoluut niet de ambitie om meerdere keren te rijden. Dit jaar zal hij max 2 keer per maand gereden worden.
Lang getwijfeld of ik foto's van mezelf zou plaatsen, maar middenvinger omhoog naar mensen die iemand met maat 44 al dik vinden. Ik vind niet dat ik te dik ben.
[ [url=m/Zl6OpW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yi0YDa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee ik vind jou ook niet te dik. Je mag wel wat vrolijker kijken, een glimlach is het mooiste sieraad dat een vrouw kan dragen
Lau schreef:MarcoBorsato schreef:Het zal niemand verbazen dat ik regelmatig ruzie heb met mezelf.
Ooh jij niet alleen
Misschien dan toch maar snel daten. Kunnen we samen ruzie maken met ons zelf.

Jaaaa
Ailill schreef:MarcoBorsato schreef:Het zal niemand verbazen dat ik regelmatig ruzie heb met mezelf.
Maar jij bent ook wel een bitch

Zie je, hierom is het nooit iets geworden tussen ons