Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeMolenhoek schreef:Het was zonder makelaar. Ook moeten wij onderzoeksplicht bewijzen. Alles is voornamelijk mondeling gebeurt dus dat kunnen wij ook niet. Nu is de vraag dus: Heeft de notaris zijn taak verzuimd? Dat heeft die niet want de akte is heel slim opgesteld: Naar ons weten, bij navraag, uit de beschikbare documenten etc. Clausule niet verantwoordelijk voor eventuele fouten etc. Notaris is dus een dood spoor. Die dekken zich te goed in. Dan kunnen wij door naar de verkoper, maar die is overleden 7 maand na aankoop.
SjonnieZ schreef:Wat een ellende maar TS begrijp ik het uit jouw bovenstaande post goed dat je afgaat op wat de advocaat van de tegenpartij beweerd?
Daar zou ik dan echt een advies van een advocaat die voor jou werkt tegenover willen zien staan.
tengeltje11 schreef:Maar normaal kunnen zo’n dingen toch geregulariseerd worden? Kost idd wel wat, wij hebben ook zoiets gehad hier op de boerderij, volgens mij waren we een 7000 euro kwijt om de alles vergund te krijgen en de eerste aanvraag was ook afgekeurd,2de maal wel alles goed. Als er een bureau op zit, komt zoiets wel goed hoor.
senna21 schreef:Wat een nare, oneerlijke situatie.
En ik dacht altijd dat ze het in België niet zo nauw nemen met bebouwings regels.