Ik ga me er aan wagen en hoop dat jullie me verbeteren waar ik mis kijk,
even de laatste 2-3 pagina's:
De bruine merrie van SBravour;
Valt me op dat de rug ontzettend recht is op die eerste foto. Weet niet of dit per se goed is? Lekkere billen wel haha. Hals en hoofd etc weet ik niet zo veel van, lijkt me best oké? Zal ik vast nog wel terug lezen in de volgende reacties

Zie wel die 'felle' ronding aan het ondereinde van de hals, dus de borst. Bij die van mij is dat veel vlakker lijkt wel.
Joy ken ik natuurlijk hihi

Knap ding

Babootje;
Rijfoto's heb ik totaal geen idee van, voor een leek ziet het er in ieder geval leuk uit
Mooie glans en mooie appeltjesss en ik hou van ronde billen
Joelle;
Zie dat het een kruising fries is en ben blij dat ze de rug niet heeft overgenomen want dat zie je volgens mij toch wel vaker bij Friezen dat ze zo wat een kommetje hebben in de rug. Ook weer mooi de appeltjes in de vacht
Ldev;
Korte nek, of lijkt misschien door foto? Maar misschien ook fjord eigen, daar heb ik geen verstand van.
Lijkt op de eerste foto wat breed tussen de voorbenen maar op de tweede zie ik het niet goed dus kan mis zitten
Faitherr;
Zie niet gelijk iets dat me opvalt dus lijkt me goed haha! Nog jong volgens mij? Of niet echt aan het werk?
x_janss;
Duidelijk aanwezige schouder, weet niet of dat goed is maar ik zie dat wel graag. Mijn jongste heeft het ook maar die is pas 2.
Vind die tweede foto wel een heel fijn ontspannen beeld geven! Echt een leuke foto!
Lijkt wat steil op de achterbenen te staan.
Paulaferro;
Kan niet echt wat zien hier op
Zie best wel wat foto's voorbij komen zonder op anderen te reageren, ik heb er ook weinig verstand van maar als je gewoon je mening geeft is het toch alleen maar fijn als anderen je daar op kunnen verbeteren moest het fout zijn?
Dus daar ga ik wat sneller overheen.
Eluna, leuk paard had niet gegokt dat het een draver was als ik haar zo zag. Erg ronde billen en borst, stevige hals denk ik? Dacht dat dravers wat ranker waren
Romy, lijkt wat overbouwd op de eerste foto en lijkt wel alsof de staart er bovenop geplakt is haha. Zit precies zo hoog.
Kikidegroot, lijkt ook wat overbouwd op die foto's en wat steil op de achterbenen
Coquette, kan hier niet echt wat op zien
Azmay;
Lichtjes overbouwd? Maar misschien zie ik ondertussen spoken.
Weinig bespierd maar dat is normaal als ze niet echt aan het werk is, die van mij zijn ook zo momenteel haha
Zie nu pas de zin onder je foto's, toch geen spoken

Suikermeisje;
Ohh mooi paard!
Kan hier eigenlijk niks aan opmerken, vind die er echt heel leuk uitzien!
Mloes, lekker ouderwets type. Zie ik wel graag. Verder niet echt goede foto
Rianne;
Hele rechte rug precies, met een knobbeltje in het midden lijkt wel.
Vind deze er verder ook wel goed uitzien!
Joanne;
Ja zij heeft wel zo'n Friezenrug een beetje, zie in de reacties dit ook voorbij komen maar ik vind het dan weer niet ZO fel opvallen als hier wordt aangehaald.
Brede borst ook? Maar wel een mooi paard en ik ben normaal niet zo van de friezen
Incello, leuk paard maar ik zie niet echt wat op die foto's. Ben niet zo ervaren en kan beter kijken naar standfoto's.
Heb echt mijn best gedaan en hoop dat ik mijn twee dikkies hier mag showen

Duke, 2 jaar
[ [url=m/bdTx3f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dexter, 10 jaar. Recreatief bereden en voor de kar maar geen wedstrijden ofzo
[ [url=m/zHpDro.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bIg6Cv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hals
[ [url=m/KCsrCi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z5o6c7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een oudere onder zadel maar hij blijft ongeveer zo want er is weinig veranderd in training
[ [url=m/1PI88V.jpg]Afbeelding[/url] ]