Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monique1963 schreef:Top voor jullie beidjes, wel blijven updaten natuurlijk hè !
Shirley schreef:Wat fijn, gefeliciteerd!
Klinkt helemaal wat je zoekt, toch?
Pleun gaat het vast heel leuk krijgen daar!
Nadiine__x schreef:Klinkt heeeerlijk! Fijn zeg!
En aankomende jaren heb je die luxe toch niet nodig, dus inderdaad dikke prima zo!
Granoek schreef:Super goed nieuws!!
ettertjes hahaha Monique1963 schreef:JewEmm, ja precies dat zoals op die foto. Ze leunen er gewoon in. Daphara als je Pleuntje in het andere weiland vond en er geen stroom op stond denk ik dat ze er gewoon doorheen gestapt is. En waarschijnlijk niet eroverheen gesprongen is.
Vandaag is Pleun 1 jaar geworden!

Selka schreef:Is het ijzerdraad dan? Zo ja dan zou ik een draadje invlechten zodat ze meteen een hele goede opdonder krijgt. Dat spul knapt niet als ze er doorheen/overheen wil en dat snijdt als een gek.
Lastig hoor. Willempie blijft achter een draadje van 20 cm. hoog nog wel braaf staan. Heb sowieso geen last van uitbrekers. Behalve als er geen derde draadje is en wel lekker gras

Selka schreef:Besef je aub wel dat de trailer op meppen voor grote problemen in de toekomst kan zorgen. Ik heb er 1 die doodsbang is en niet laad. Dat is echt niet grappig.