Ilana1234 schreef:Ps ik wil nog wat zeggen als mijn topic niet mag op bokt, dan verwijderd men het maar. Ik kan dit er echt niet bij gebruiken, dit doet gewoon pijn zeg.
Snap dat dr rauw op je dak valt niks van aantrekken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imaudy schreef:Je kunt het paard ook op dezelfde stal laten staan en een instructice/instructeur zoeken die het paard tegen betaling een paard keer per week berijdt. Degene die je nu helpt kan daar tips over geven denk ik. Van daaruit kun je rustig zoeken naar een bijrijder die een klik heeft met het paard. Je zou inderdaad samen met je dochtertje het paard eens kunnen gaat borstelen. Het klinkt als een makkelijk paard!
Veel sterkte met je zusje!
Anoniem schreef:TS in de eerste plaats veel sterkte met al het verdriet om je heen. Wat moet het zwaar zijn.
Wat jij aanbied is veel te zot. Pier kan gratis zonder enkele kosten in bruikleen/gestald worden. Hier ga je zeer veel reacties op krijgen. Hoe ga je in vredesnaam de juiste persoon eruit kiezen. Veel mensen hebben al hun neus gestoten door contracten die niet waterdicht waren.
Wat je mijns inziens beter kunt doen is het volgende:
Durf in de eerste plaats gerust geld te vragen voor Pier in bruikleen of welke vorm dan ook.
Besteed een deel van het geld aan een goede advocaat die met een prima contract komt. Het geld is er voor Pier en een advocaat zou goed zijn voor Pier. Laat desnoods ( als dat kan, ik zit nu maar een beetje te denken zonder kennis ) alle afspraken vastleggen bij een notaris.
Het geld wat he daaraan kwijt bent is voor de bestwil van Pier. Aan de andere kant zou het geld weer terugkomen naar zijn spaarrekening door de opbrengsten die de bruikleen oplevert.
Ik zag twee namen voorbij komen waarvan men zei betrouwbaar te zijn. Dus de volgende stap is referenties opvragen van mensen waarmee je in zee wilt gaan.
De manier waar jij het op wilt doen vraagt om mensen die loeren op een gratis paard. Want geef toe dit is toch de droom die velen wensen. Wel een paard geen kosten.
Geen andere personen op Pier kun je niet controleren en dus is die mogelijkheid er wel.
Je hebt nu minstens tien dagen. Je hebt een begin gemaakt en al veel zaken aangeboden gekregen. Laat het nu even rusten en concentreer je op het nadere sterven van je zus. Ik ben bang dat er dadelijk twee zaken half gaan en je daar achteraf spijt krijgt.
nikysa90 schreef:even alles bijgelezen. Wat een rare wending krijgt dit topic zeg. Ben heel benieuwd of TS nog terugkomt. Als de situatie is zoals zij omschrijft is dat natuurlijk alleen maar ontzettend verdrietig voor TS en haar familie. Hopelijk kan ze wat met de geboden hulp.