Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Helaas had een eerdere oproep niet meer resultaat dan bovenstaande. Jullie verder nog bekend met western instructie in omgeving Arnhem/Apeldoorn? Ik ben helaas niet in de gelegenheid om op locatie te komen, tenzij stapafstand
Dat is voor mij Laag-Soeren, Dieren, Eerbeek, Spankeren. 
) gewandeld. In zn nieuwe outfit! Nieuwe peesjes, het leren halster en een bucas deken voor wanneer het niet meer vriest snachts. Het is zo'n knapperd
iedereen op stal heeft het over de nieuwe "pony" haha.
) is hij dan, dat ze hem een pony noemen ? Ik schat een 1m50 ?
b0hemian schreef:Dank jullie wel![]()
Pancho is 1.55. Perfecte maat voor mijn korte beentjes met 1.62 haha.
Hij is inderdaad wat gespannen in de binnenbak. Begint met veel roepen en richting de ingang/uitgang te willen. Na instappen en wat oppakken wel wat meer aandacht bij mij, Maar blijft wat gespannen. Ik heb ook zo het idee dat hij nog nooit een volte heeft gelopen en geen achterwaarts of wijken onder de man kent. Veel om te leren dus
. Helaas geen bewegend beeld en alleen maar verschrikkelijk bewogen foto's

Ik wou graag oefenen met wat balkjes, maar het is vakantie dus.. vrij druk. Het was dus al spannend genoeg om voor de derde keer de binnenbak te verkennen. Het ging echter zo lekker dat ik hem een beetje aan het werk heb gezet. We hebben in zowel stap als draf goed rond kunnen sturen en ook een minuutje gegalopeerd. Een mooie lange en lage aanleuning is echt nog toekomstmuziek, het is ook veel makkelijker om met zo'n dikke nek hoog en "schijn"nageeflijk te lopen denk ik. Eerst maar eens wat losser door het lijf gaan lopen, want man o man wat is hij stijf
. Stappen aan een lange teugel was een vrijbrief om te showen voor de dames, dus lekker buiten uitgestapt. Ohhh wat ben ik trots
tijd voor de eerste lessen samen!
Marilu schreef:Klinkt weer als een mooie vooruitgang !
Nu zitten we (enfin, ik toch ...) toch stilaan te wachten op een filmpje van jullie twee in actie, hoor !
Ik zelf ook!! Mijn vent is veel te druk om mee te gaan steeds, en ik moet dus nog even wat mensen leren kennen hier haha. Maar ik ga echt mijn best doen!