Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kwita schreef:wat ben ik blij voor jou!, stuur je verhaal op aan de penny....het past zo in een boekje Zo bijzonder!
Nies_ schreef:Ik denk ook niet dat wij dat zo vanachter ons scherm kunnen beoordelen. Er zijn zat oude pony's die graag nog een beetje rond hobbelen met een klein kind erop, ookal lopen ze niet helemaal goed meer. Natuurlijk is een manegeles niet heel ideaal, maar TS kan nu moeilijk ineens de pony opeisen. Met wat geduld bereikt ze waarschijnlijk een stuk meer.
emilyslaluna schreef:kwita schreef:wat ben ik blij voor jou!, stuur je verhaal op aan de penny....het past zo in een boekje Zo bijzonder!
Wow de penny! Zou dit verhaal daar echt in komen? Ik had nooit gedacht dat mijn laatste oproepje voor een stuk staart in zoiets zou uitdraaien! Ik moet mezelf ook meerdere keren knijpen om zeker te weten dat het niet gedroomd is. Want inderdaad, het lijkt echt iets op een boek ofzo!
Amy77 schreef:Jeetje, wat een prachtig eind voor jullie.. net een penny verhaalgeruststellend voor je dat ze haar oude dag bij jou mag slijten! Zo zie je maar, onderbuik gevoel altijd onderzoeken bij twijfel
Gekke vraag.. die vorige eigenaar heb je op FB schreef je ergens..nu ben ik stiekem wel benieuwd of je de ontmoeting tussen jou en Lotje daarop hebt geplaatst en dit loeder op de hoogte is gebracht..
Amy77 schreef:Jeetje, wat een prachtig eind voor jullie.. net een penny verhaalgeruststellend voor je dat ze haar oude dag bij jou mag slijten! Zo zie je maar, onderbuik gevoel altijd onderzoeken bij twijfel
Gekke vraag.. die vorige eigenaar heb je op FB schreef je ergens..nu ben ik stiekem wel benieuwd of je de ontmoeting tussen jou en Lotje daarop hebt geplaatst en dit loeder op de hoogte is gebracht..
puppy1128 schreef:Jahoor, moet je gewoon opsturen! Dit is een echte penny verhaal, waar de meeste penny meisjes wel van kunnen dromen over hun "gemiste" pony's!
Wat enorm fijn dat het nog een goede afloop heeft!
En zo weet ik dat er meerdere paarden en pony's zijn, die mogen met pensioen en takelen af. Doodongelukkig zijn ze. Komen terug op de manege, lopen enkele lessen mee en leven weer helemaal op. Dus het hoeft zeker niet slecht te zijn. Zeker met de stap ritjes een paar keer in de week.