KellyR schreef:Liannetje,
Klopt maar dat heb ik met 22 nog steeds. En ik hoop dat ik dat ook blijf houden. Anders zouden we niks meer leren.
Volpension lijkt me ook het meest makkelijk voor te. Eerder is gezegd dat moeder heel erg begaan is met haar en de paardensport. Dus ik neem aan dat ze wel een x bij zou kunnen springen of helpen met het opzoeken van iets.
Daar ben ik ook niet bang voor... En dat blijven leren, blijf je doen...
Maar het zijn soms kleine dingen.. Mijn pony had mok, ik verzorgde dat elke dag.. Had ook een verzorgster... die heeft heel de tijd er niets van gezegd, pas na een week toen ik er iets van zei viel het haar pas op. Het zijn de kleine dingetjes hè? Stel de pony heeft zoiets, ze zien het niet, het wordt alleen maar erger...
En dan nog de "met mok moet je het veel wassen en de korstjes eraf krabben", "niet wassen alleen smeren"... Al die verschillende meningen, ideeën over hoe het moet.. Het maakt het allemaal niet makkelijker voor een leek.
En dit is dan nog maar een simpel voorbeeldje...
Het blijft altijd lastig
Maar blijf het voor een kind een hele verantwoordeijkheid vinden. Vooral als het niet zeker is dat ouders er voldoende verstand van hebben.
Je gedraagd je namelijk als een minachtend kind van 12. Heel zielig om Liesje te zeggen en mijn eigen topic erbij te halen. Echt ontzettend laag vind ik dat, jammer dat jou prioriteiten andere mensen afzeiken is.