Hhhm, mijn paardenjas kan eigenlijk heel dringend een wasbeurt gebruiken, denk dat er 'toevallig' wat haar in de zakken gaat blijven zitten morgen. Het is het proberen waard iig
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb 2 mooie vervilte hoopjes haar, maar het zijn niet de balletjes waarop ik gehoopt had, ze liggen nu in de zadelkast, misschien probeer ik het van de week nog eens 

) te melden vrees ik. Eind deze maand krijgt Jules (hopelijk) goedkeuring van de kliniek en kunnen we weer serieuzer aan de slag. Ik zou (in principe  
 ) pas van de zomer terug op een paard mogen zitten, maar iets in mij zegt, dat de zomer dit jaar weleens heel vroeg zou kunnen vallen 
 Ik voel mezelf fysiek heel oké, mijn lijf werkt goed mee (al heb ik wel last van stramme spieren, maar dat heb ik altijd met het koude weer) dus waarom zou ik wachten?  

Hier zetten we de eerste stapjes naar het cirkelen toe, kijk z'n geconcentreerde hoofdje ook, hard aan het werk 

Hoewel het hier lekker rustig is, blijf ik lekker verder posten, vind niet zo heerlijk om te doen als eens in de zoveel tijd zelf mijn volgtopic door te lezen, mooie manier om ons reilen en zeilen te blijven onthouden & om verhaaltjes bij al mijn foto's te schrijven hihi 

) fotospam van de afgelopen weken...

..

hier nog 2 die niet geschoren zijn en zonder deken staan ik blijf bezig haha!                                                         
 ) ligt, gelukkig ben ik degene die poetst in huis 

Ondertussen zijn we ook al 3 maanden na de operatie en 4 maanden na mijn val, ongelofelijk hoe snel dat voorbij is gevlogen 
 ik ben benieuwd hoe hij straks eruit ziet in zijn zomerjas 

Alles zit echt vol 

'

'