Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zeepsop schreef:Vandaag de hele dag geweest! U25 en grand prix gezien. Anne, Maxime en Jill in de top 3, helemaal verdiend! En Hans Peter was zelfs een beetje emotioneel tijdens de prijsuitreiking over zn kur en zn proef, mooi moment. En ik heb me zo verbaasd over hoe rustig Flirt is, reageerde helemaal nergens op.
Jillsil schreef:Zo weer thuis! Leuke dag gehad. Eerst de U25 gezien met Jill huijbregts. En idd de super schattige kinderen op hun springponies. (Iemand dat meisje gezien die haar pony over de hindernis probeerde te meppen? Vond ik niet gepast en slecht aangeleerd helaas. Die had ik uitgebeld)
Daarna de dressuur met de Glocks paarden en Werth vond ik ook goed rijden. Stoer gereden van de spanjaard(?) met 1 hand op het einde?
Maar die Flirt wat is dat paard ontspannen zeg! Enorm fijn om naar te kijken. Maar ook de manier van rijden, ontspanning en nauwelijks, zo lijkt het tenminste, beengebruik en geen getrek aan de leidsel.
Jillsil schreef:Liek_ schreef:Weet iemand of je ergens in de buurt kan parkeren? Ik heb enorm veel zin in morgen, behalve in het parkeren! Dus liever in de omgeving en een stukje lopen. Hopelijk heeft iemand een tip!
Parkeerterrein is super groot met ruime vakken
Liek_ schreef:Liek_ schreef:Weet iemand of je ergens in de buurt kan parkeren? Ik heb enorm veel zin in morgen, behalve in het parkeren! Dus liever in de omgeving en een stukje lopen. Hopelijk heeft iemand een tip!
Parkeerterrein is super groot met ruime vakken
fleurtjeuh schreef:Jillsil schreef:Zo weer thuis! Leuke dag gehad. Eerst de U25 gezien met Jill huijbregts. En idd de super schattige kinderen op hun springponies. (Iemand dat meisje gezien die haar pony over de hindernis probeerde te meppen? Vond ik niet gepast en slecht aangeleerd helaas. Die had ik uitgebeld)
Daarna de dressuur met de Glocks paarden en Werth vond ik ook goed rijden. Stoer gereden van de spanjaard(?) met 1 hand op het einde?
Maar die Flirt wat is dat paard ontspannen zeg! Enorm fijn om naar te kijken. Maar ook de manier van rijden, ontspanning en nauwelijks, zo lijkt het tenminste, beengebruik en geen getrek aan de leidsel.
Ja dat meisje had ik ook gezien....
Zoals ze mepte leek het ook dat ze dat vaker deed, dit was geen onhandige straf tik