Gisteren heeft ze lopen spelen in t land, helaas wel een schaver opgelopen, maar t is alleen haar weg in een streepje bij dr flank. Dus vooralsnog ben ik nog blij met dr in het land

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heel veel sterkte! En hopelijk geeft Grace je heel veel steun!

Retjethorse schreef:Prachtige foto weer! Jouw huis hangt ondertussen toch al van boven tot onder vol met allemaal uitvergrote foto's van je paarden?
Ik ben benieuwd naar meer foto's.
Word nu langzaam wel heel erg benieuwd naar de foto's van Arnd... als deze, van beginnende fotografen, al zo gaaf zijn
Maar ook dat had Grace goed door, want ze heeft in die eerste week echt geen stap fout gezet 

En de bak was opnieuw gevlakt en daarna gesleept, is heeel vervelend (kuch) om dan als eerste in de bak te rijden
(dat ontploffen na een paar dagen niet werken). Ik zag gisteren bij de open dag van Wendy van Osch ook een HDI nakomeling en die was ook nogal uhhhh... fanatiek op de koeien
Die heeft wel wat mooie bokkesprongen gemaakt
Maar het was wel echt een heeeeeeel gaaf paard.
Grace heeft vandaag een dagje rustig longe gehad en morgen heeft ze een dag vrij

We hebben flink gave scores gehaald en voor het eerst de pleasure meegereden (was voor de lol, uiteindelijk ging het erg goed) 

!
! s_v schreef:Wat een mooie resultaten zeg! Filmpje ziet er stoer uit, lijkt mij zo leuk om te doen, die in hand trail!
Prachtige foto's ook weer, ga zo maar eens een kijkje nemen in je topic!

Wil er eigenlijk eentje zo groot als de muur in een kamer straks, maar ik denk niet dat ik dat er bij vriendlief door ga krijgen...
Tijdens het fencen alleen mn enkel dubbel geklapt, dus zit nu met mn voetje omhoog op de bank
Al hopend dat er niks gescheurd is (doet verrekte veel pijn) want we moeten donderdag wel naar het NK

Wat ik fijn vind bij jou is dat jij niet aan je teugels hangt bij de stops. Dat zie je helaas toch regelmatig.
Het zal een moeilijke keuze worden om er maar een uit te vergroten.

Ik vind jou sowieso heel netjes en vriendelijk rijden.
Zelf moet ik niet veel zeggen, want ik heb ondertussen al een aantal jaar niet meer gereden en nog veel langer geen les meer gehad...
Ik wil nog steeds westernles nemen (heb ik nog altijd niet gedaan, echt schande xD), maar tijd... Zeker nu met mijn nieuw knolletje erbij, ben ik daar heel veel tijd aan kwijt.
Ik heb een grondwerk les Parelli gepland bij iemand die zelf ook western rijdt met haar paard, dus kan ik het aan haar ook eens vragen of zij niemand meer in de buurt weet.
Hopelijk kan je volgende week naar het NK met je enkel.
Is voor jou wel een pokke eind rijden maar is wel heel erg gaaf! Zag je nieuwe aanwinst ergens voorbij komen ja! Superleuk

) en terug.
Niet dat ik rij, maar voor wat grondwerk is het ook wel leuk als hij goed ligt. 
Ik zit zelf op t randje van zeeland 
Ook voor grondwerk inderdaad onwijs fijn!