Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). maximuss schreef:Balans is idd het toverwoord maar ik nodig iedereen hier uit om eens een pop van 42 kg van 1m20 een tijdje rond te dragen en dan een pop van hetzelfde gewicht maar van 1m60 rond te dragen. Daarna moet je eens vergelijken bij welke pop je core het meeste werk gehad heeft om je te stabiliseren (idd dit is dood gewicht en wij zijn tweebeners)...
ChiVet schreef:Even eerlijk, veel mensen vallen over het feit dat het bovenlichaam te lang zou zijn en bij jou zie ik juist hele lange benen en helemaal niet zo'n lang bovenlijf. Als de benen dus wat korter waren had ik gezegd dat het paste. Helaas steken die toch echt een behoorlijk stuk onder de buik vandaan (kijk maar naar je hakken). Ik denk dat je ook niet meer fijn in het zadel kan zitten, voor zover ik dit kan zien vanaf de foto's natuurlijk. Mijn tip: Probeer wat minder te gaan rijden, neem vaker de sulky mee op pad en ga ondertussen op zoek naar een paardje waar je fijn op kan rijden en waar je nog lekker een stukje op kan groeien. Ik denk niet dat je meteen schade aanbrengt aan de shet, maar ik zou wel het rijden een beetje afbouwen
OT: Ik denk dat mensen sneller meer durven te zeggen nu. Het is natuurlijk ook een stuk veiliger achter je schermpje wat zeggen over anderen, want niemand kent je gezicht. Ik denk dat dat mensen soms een stuk eerlijker maakt (en soms ook een stuk botter).

Shirley schreef:sat_nath schreef:Ja heb al contact met MachoPablo, kwam niet veder als 'hallo'![]()
Heb daarom net even een berichtje gestuurd of ik iets over mij moest vertellen en wat zij natuurlijk van mij verwacht!
Oh, nou Hallo dan
Hopen dat het wat wordt!
Succes!
Danique schreef:Sat_nath, WAAROM zou je niet stoppen met rijden? Omdat je het zelf te leuk vindt?
maar om de lengte van je bovenbenen. Inchmaten van zadels zijn eigenlijk afhankelijk van de lengte van je bovenbeen.