Pfffaard schreef:Ik steunde mijn vriendin en ik ben blij dat ze in haar paard zo'n fijne hobby vindt. Ik gaf haar alle tijd en ruimte om die hobby te beleven, maar ik kwam volledig op een zijspoor te staan. Nu beginnen de damea hier mij al direct in hokjes te zetten en weg te joelen... heeel volwassen! Ik ben geen bezitterige mishandelende tiran.. wat zegt het over de vrouwen die dit meteen beginnen te roepen??? Ik had een relatie waar ik volledig voor wilde gaan, maar ik besta helemaal niet naast dat paard. Alles voor en na het paard is een nutteloze onderbreking tot ze weer naar haar paard kan. Lekker normaal. Ze houdt meer van haar paard dan van mij. En nee.. mijn ex zit niet op dit forum. Ik probeerde te begrijpen wat ik nog kan doen om de relatie te redden, tegen beter weten in ging ik hier op zoek naar tips. Bedankt voor het inzicht dat de liefde met een paardenvrouw maar 1 kant op gaat. Aan alle hatende vrouwen die op mij reageren... jullie kennen mij niet, maar oordelen wel.. wat zegt dat?
dan heb jij een vrouw getroffen die alleen voor het paard gaat.. er zijn zeker weten ook vrouwen die juist heel goed kunnen kombineren. waarbij de man het gevoel niet krijgt dat hij op de tweede plaats staat.
ik ben iemand die juist goed kombineren kan, waarbij de man zich niet verwaarloosd hoeft te voelen.. helaas had mijn ex zo'n haat voor de paarden dat ik mijzelf daarin verwaarloosd heb gevoeld.. mijn partner had mij niet gesteunt in mijn hobby, in zijn hobby had ik hem wel gesteunt..
iedereen is anders, niet iedereen is hetzelfde. maar respect tegenover elkaar is heel belangrijk..
en ook mijn vraag: hoelang had ze tijd besteed aan haar paard?