Littera schreef:Ik bemoei me er in elk geval tot dan niet mee. Het liefst had ik gehad dat hij vanavond nog iedereen bij elkaar had geroepen en had gepraat, maar hij is natuurlijk ook maar een mens en hij moet ook afwachten tot mensen tijd hebben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Littera schreef:Ik bemoei me er in elk geval tot dan niet mee. Het liefst had ik gehad dat hij vanavond nog iedereen bij elkaar had geroepen en had gepraat, maar hij is natuurlijk ook maar een mens en hij moet ook afwachten tot mensen tijd hebben.
Saintelette schreef:Jeetje zeg TS, wat een situatie.. Die mevrouw die nog even over jou kwam 'roddelen' stond ook lekker voor paal. Wat een domme mensen zijn er toch op deze wereld he..
Ik hoop voor je dat het met een sisser afloopt, maar ik houd mn hart vast..
Leffroi schreef:Zou haast denken dat je dit verzint, maar dát getuigd pas van fantasie, hahaha.

Seltje schreef:Oh help, als ik dit terug lees voel ik mij zo terug op mijn vorige pensionstal. Ik stond op een kleine gezellige stal, kwam altijd goed met de staleigenaar overeen, maar deze had geld nodig, en zette een aantal stallen bij.
Er kwam iemand bij staan met 5 paarden, dus ineens al die nieuwe stallen vol, gemakkelijk voor de staleigenaar. Die persoon kon het alleen absoluut niet verkroppen dat ik een bijrijder had voor 1 paard, en zij al haar 5 paarden alleen moest doen. Alsof iemand anders mij time-management kan bepalen...
Dus ze heeft meerdere pogingen gedaan om mijn bijrijdster te overtuigen 'voor haar' te rijden, en niet voor mij, ze heeft me beschuldigd van het vergiftigen van haar paarden, ze heeft me beschuldigd van het stelen van haar spullen, ze heeft de staleigenaar tegen mij opgezet, tot dat het zo erg was dat de staleigenaar mijn paard andere poedertjes ging geven dan de dierenarts had gezegd, omdat de nieuwe pensionklant overtuigd was dat ontstekingsremmers beter zouden werken dan antibiotica...
Gelukkig had mijn bijrijdster gezien dat de hoeveelheid poedertjes absoluut niet kon kloppen, heeft mij op de hoogte gesteld, ik ben met de staleigenaar gaan praten/ruzie maken, heb mijn trailer aangekoppeld en paard opgeladen. Ik wist nog niet waarnaartoe, ben beginnen rondrijden en rondbellen tegelijkertijd (handsfree uiteraard), en heb het perfecte plekje veel dichter bij huis (toevallig) gevonden.
Het toppunt van mijn verhaal is eigenlijk dat dit allemaal is gebeurd in de periode dat ik mijn mama heb begraven na een korte strijd met kanker, iedereen op stal was daarvan op de hoogte, ik was al een hele week niet op stal geweest omdat ik de begrafenis aan het regelen was, kreeg dan de dag van de begrafenis op de koffietafel telefoon van mijn bijrijder dat er iets niet klopte met de medicatie van mijn paard, en heb dus een paar uur na het begraven van mijn moeder mijn paard van stal verhuist. Ik blijf het nog steeds verbazingwekkend vinden dat je iemand gaat pesten in de ergste periode van die persoon zijn leven...
Ik wil zoiets nooit meer meemaken... Dus ik hoop TS, dat jij dit wel 'uitgepraat' krijgt, want mij is het niet gelukt.
Littera schreef:Heel graag gedaan. Ik hoop ook dat het de juiste uitwerking heeft. Grommen op het juiste moment en zwijgen op het juiste moment. Maar blijf alert. Je hebt goed gegromd en daarmee de zaak op de juiste manier laten kantelen.Dat ik me stilhoud is op aanraden van jou, pien_2010. Ik denk dat je gelijk hebt en dat ik zelf niet te veel moet pushen. Heel erg bedankt voor je reacties, ik heb er echt heel veel aan.
Eepie schreef:Wow! Ik zou willen dat ik ook maar een fractie van jouw fatsoen zou hebben, ik had haar denk ik al aan d'r haren door de bak gesleept.![]()
Een reactie zoals de mijne is waarschijnlijk waar dat kreng op uit is, zodat ze kan zeggen: zie je wel, die bijrijdster deugt niet...
Ga vooral door zoals je nu doet, succes!

Seltje schreef:Weet je met wat voor type sporen ze reed? Wieltjes, scherp, afgerond, met of zonder beschermende rubber,...
Ik zou zo brutaal zijn om op stal met sporen te gaan rondlopen rond mijn voeten, wel een totaal ander model van sporen en uiteraard aankoopbewijs goed bijhouden. Als er dan iemand iets over vraagt kan je zeggen? Mw heeft toch wieltjessporen, ik heb helemaal geen wieltjes,wel deze mooie afgeronde die ik in ruitersportzaak X heb gekocht. Zo toon je dat je niet te 'arm' bent om gewoon zelf sporen te kopen.