Fflurtje gisteren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kady1 schreef:Xziva die van mij had met 10 mnd ook nog geen ballen hoor. Nu net een jr oud en pas sinds week of twee hangt er wat onder.
Voor de gene die nu al castreren zijn jullie niet bang dat castratie nu veel invloed gaat hebben op de groei van je baby?
Daantjuh88 schreef:Gisteren kreeg ik wel last van twijfels, doe ik er wel goed aan etc... Het hagelde elke keer best hard en nog sneeuw erbij en vooral erg koud. Staat mijn arme makker ineens dag en nacht buiten.Volgend weekend toch maar weer even spieken of alles goed gaat denk ik.
Daantjuh88 schreef:Gisteren kreeg ik wel last van twijfels, doe ik er wel goed aan etc... Het hagelde elke keer best hard en nog sneeuw erbij en vooral erg koud. Staat mijn arme makker ineens dag en nacht buiten.Volgend weekend toch maar weer even spieken of alles goed gaat denk ik.
Kady1 schreef:Xziva die van mij had met 10 mnd ook nog geen ballen hoor. Nu net een jr oud en pas sinds week of twee hangt er wat onder.
Voor de gene die nu al castreren zijn jullie niet bang dat castratie nu veel invloed gaat hebben op de groei van je baby?
fransje23 schreef:Daantjuh88 schreef:Gisteren kreeg ik wel last van twijfels, doe ik er wel goed aan etc... Het hagelde elke keer best hard en nog sneeuw erbij en vooral erg koud. Staat mijn arme makker ineens dag en nacht buiten.Volgend weekend toch maar weer even spieken of alles goed gaat denk ik.
Oh, ik dat zou ik ook hebben hoor![]()
Mijn verstand weet wel dat ze tegen een stootje kunnen en niet smelten maar mijn gevoel zegt bij slecht weer toch wat anders.
Voor heb wel lekker tussen de mannen ravotten en leren voor zichzelf te zorgen.
Mijn jaarling gaat als het goed is 1 mei het land op. Ben ook erg benieuwd hoe ze het dan gaat doen. Hoop dat ze inmiddels "Hollands klimaat-proof" is... PRE schijnen nogal koukleumen te zijn.