Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)maar het was vanaf de grond dus niet te zien. Ogen veranderden niet, neusvleugels kwamen niet op spanning, echt heel apart. Hij liet zich niet lezen...
en dan wandelde ik er dus ook zo weer uit. Dit heb ik zo een paar keer herhaald, waarna ik begon met wat longe werk in de bak. In het begin ontplofte hij. Wat je bij hem zag, was dat hij zijn adem vast hield (door de spanning) en het moment dat hij in een keer uitblies om naar lucht te happen, kwam hij de singel tegen en ontplofte hij...
en hij stond stil
GDG schreef:Wat een spannende update weer. Fijne stappen vooruit, maar wat enorm balen dat je vriend niet naar je luisterde (en daardoor eigenlijk met jullie levens speelde)...
horsies5 schreef:Ik vraag me af wat er dan zou gebeuren bij een Gert van de hof ofzo.. zou hij dan net zolang doorgaan tot hij omvalt? Dat is namelijk toch iemand met echt lijm aan zijn kont.. en even los van het feit of je wel of niet voor zijn manier bent.. ben ik benieuwd of het hem zou lukken en hoe het zou lukken.. wat denk jij dat er dan gebeurt?
horsies5 schreef:Ow oke.. Dus het enige verschil is dat hij al eerder besloot eraf te springen.. en iemand anders die kan blijven zitten zou gewoon mee naar de grond gaan met paard en al..
Arm paard.. zoveel stress.. ik ben benieuwd naar het vervolg! Wel onwijs interessant om te lezen.. en dat van die fluwelen handschoenen kan ik echt helemaal volgen! Hier ook n sensibele en gewoon rustig, nuchter en normaal doen werkt dan het beste.. er in mee gaan zorgt vaak alleen voor bevestiging van spanning en dat maakt het er niet beter op
jasmijn16 schreef:Oehh wat spannend, ik volg ook een ander topic van je en dacht laat ik hier eens gaan kijken. Jouw manier van werken staat me heel erg aan. Rustig en met geduld en begrip, maar toch duidelijk en doorpakken.
Suelza schreef:horsies5 schreef:Ik vraag me af wat er dan zou gebeuren bij een Gert van de hof ofzo.. zou hij dan net zolang doorgaan tot hij omvalt? Dat is namelijk toch iemand met echt lijm aan zijn kont.. en even los van het feit of je wel of niet voor zijn manier bent.. ben ik benieuwd of het hem zou lukken en hoe het zou lukken.. wat denk jij dat er dan gebeurt?
Precies wat er nu is gebeurd... Hij draait door. Die aanpak werkt absoluut averechts bij dit paard. Hij gaat letterlijk rennen, totdat hij valt.