Foto uit de oude doos. Hier was ik 18 jaar oud. Zo'n 21 jaar geleden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Symbeami schreef:Varekaj schreef:Ik heb vorige week een waxjas gekochtmijn huidige komt bij regen niet over het zadel en die jas wel.
Nu moet ik echt een wit zadel vormig dekje vinden, kan ik helemaal retro op wedstrijd (alleen geen koordsingel).
Volgens mij heb ik er hier nog 1 liggen, zadelvormig wit dekje.
Skessa_ schreef:
en rubberen rijlaarzen.
geweldig dit! Idd die Aigle rubber rijlaarzen met groene voering en als je ze dan al lang had en het was warm en je voeten waren zweterig dan kwam bij het uittrekken die hele voering mee naar buiten
prachtig dit..
Scheelt wel dat die steevast in m'n laarzen zitten en niemand ziet het. Heb trouwens ook nog altijd een stoffen rijbroek, ik denk van blue mountain ofzoiets, vanuit mijn kindertijd. Ben er nu 32, denk dat ik die ooit kreeg doen ik 13 was. Reken maar uit hoe lang dat ding het al overleefd
Niet om te rijden, wel om uit te mesten, longeerwerk, klusjes op de weide etc.
. Ik heb onlangs mijn Charles Owen verkocht. Een bepaald moment ben ik toch het nut van die dingen gaan inzien en droeg ik ze altijd. Ik ben niet zo van de kleurtjes en glim/glans troep nooit geweest ook. Veel te ordinair voor mij, ik hou het liever klassiek. Ik was als kind al geen penny kind, ik hoefde geen roze spullen bij mijn paard.