Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gohya schreef:Ik vind het héél,héél erg voor jullie beide TS. Schandalig dat ze dit paard zo hebben verkocht aan je.
Mijn paarden gaan alleen onder Contract weg [herplaatst].
Ik wens je heel veel sterkte.

Brainless schreef:gohya schreef:Ik vind het héél,héél erg voor jullie beide TS. Schandalig dat ze dit paard zo hebben verkocht aan je.
En dat zegt helaas niet veel...
Kennis van mij heeft ook een paardje, welke achteraf weggeven bleek met contract.
gohya schreef:Ik vind het héél,héél erg voor jullie beide TS. Schandalig dat ze dit paard zo hebben verkocht aan je.
Ragdollcat schreef:gohya schreef:Ik vind het héél,héél erg voor jullie beide TS. Schandalig dat ze dit paard zo hebben verkocht aan je.
Dan ben je net zo erg bezig, contract stelt niks voor, zodra een ander voor jouw paard de onderhoudskosten betaald, heb je er niets meer over te zeggen en je schuift de ellende in andermans schoenen, hoe dan ook. Een blessure is een blessure en heel vaak willen mensen toch geld terug van zien en of er wat aan hebben zoals ermee kunnen rijden of voor de verkoop. Zat van gezien en vernomen.....ze hebben er gewoon de schijt aan en worden er bijna nooit op gepakt.
Jeetje zeg wat naar dit............dier lijdt dus al 10 jaar.............