Ik spam ook nog even een keertje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nee geen idee sorry..
).
Nienkeee_ schreef:[ [url=m/Q2z5H1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/unkbMi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZbJpld.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn mijn pony (1.40) en ik (1.60). Was eigenlijk op zoek naar een paardje vanaf 1.50 maar pony's zijn toch 10x leukerBij paarden moet je ook meteen beter kunnen zitten met die grote bewegingen
Ponypasjes zijn wel echt klein en snel vergeleken paardenpassen! Maar het went snel gelukkig! VanHuisUit schreef:Nou zeg dat ik dit topic nooit heb gezien![]()
Ik heb een pony van 1.43, onze Ollie, zie profiel, die overigens volgende week wordt uitbesteed aan meisje van 12 omdat ik het erg druk heb, maar dat terzijde. Ik ben zelf 1.78 en 50+ (in Jaren).
En dan heb ik Piet, een geweldig mini paardje (welsh x appaloosa'tje) van plm 1.07 zoiets. Met hem wil ik gaan Mennen.
Vind pony's fantastisch. Slim, snel en met altijd veel humor
Onwijs schattig! jolmer20 schreef:VanHuisUit schreef:Nou zeg dat ik dit topic nooit heb gezien![]()
Ik heb een pony van 1.43, onze Ollie, zie profiel, die overigens volgende week wordt uitbesteed aan meisje van 12 omdat ik het erg druk heb, maar dat terzijde. Ik ben zelf 1.78 en 50+ (in Jaren).
En dan heb ik Piet, een geweldig mini paardje (welsh x appaloosa'tje) van plm 1.07 zoiets. Met hem wil ik gaan Mennen.
Vind pony's fantastisch. Slim, snel en met altijd veel humor
Leuk, een stalgenootje!
Piet vind ik geweldig!