Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laibadji schreef:Ik wil toch wel even melden dat ik niet de hele grote boeman ben die hier omschreven wordt. Ja ik maak fouten en wie zonder fouten is werpe de eerste steen. Mijn grootste fout is vooral geweest om dit op bokt te zetten om mijn gevoelens te ventileren. Ik ging er vanuit dat menig paardminded persoon ook een beetje begrip zou hebben voor het paard haar situatie.(Want er zijn ook misvattingen geschreven) Maar diegene die de zwarte piet krijgt toebedeeld ben ik. Geen probleem. Begrijp ik want ja, ik geef het toe ik maak fouten. En ja ik leer uit jullie harde commentaar die mij tot tranen toe beweegt en heel hard raakt maar misschien is dit de les die ik moet leren.
Het slechte is dat alles neerschreven staat en wat je schrijft kan op heel veel verschillende manieren geïnterpreteerd worden. Ook is er info die niet neergeschreven is die misschien de blik kan verruimen.
Ik hoop dat jullie merken dat ik gerust inzicht wil krijgen en dat ik jullie mening lees en waardeer, ook al doet het zo veel pijn en heb ik er verdriet over. Daarom laat ik de eer aan mezelf en wens ik niet langer in te gaan op het topic.
Maflinger_S schreef:TS, je bent geen boeman, maar je maakt het jezelf wel erg moeilijk. En ik vind wel dat je een grens hebt overschreden wat betreft het de eigenares naar buiten laten gaan met een paard met 3 in plaats van 4 ijzers. Dat kwam het paard niet ten goede, terwijl je dat juist hoog in het vaandel hebt staan.
Wat meer afstand zou jullie beiden waarschijnlijk goed doen. Of het paard terugkopen ...