Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolien87 schreef:Ik kijk nu de aflevering over het polopaard.
Merrie heeft voor het eerst een zadel op d'r rug, gaat volledig door het lint en Martín loopt als een gek aan het touw te trekken. "Ze is bang voor de geur van leer". Waarop mijn vriend -als paardenleek- opmerkt dat de geur van leer vast ook aan het hoofdstel zit en daar flipt ze niet van.
Arm, arm dier.

Duhelo schreef:het programma is hilarisch. Ik zit nu bij de aflevering met die geredde slachtpaarden. Die ene (forest?) is schijnbaar zo bang dat ze hem niet kunnen aanraken. Maar na een paar minuten in de piste stapt en draaft het beest los mee en verandert van hand. Daar is zeker voordien mee gewerkt. Een andere aflevering gaf hij aan dat paard voor de eerste keer een zadel op zijn rug zou krijgen, terwijl er een verse zweetafdruk in stond
Op zich niet erg, maar net die eerste werksessies vind ik interessant om te zien. Niet een paard dat door wat filmtechniek agressief overkomt
Duhelo schreef:haha, die optomingen had ik inderdaad ook gezien. het programma heeft een beetje te veel show naar mijn idee.
Wat ik mij wel afvraag: zouden deze paarden effectief problemen hebben (en heeft Martin ze dan opgelost of iemand anders, en is de hele serie gewoon slecht gefilmd?) of zou alles in scene gezet zijn (paarden trainen om schrikachtig te reageren, of agressief te reageren, en zo terug "goed" te maken)
ik heb t vorige week een paar keer gezien.