ga ik in juni wedstrijdje starten !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zelmago4it schreef:Tymone wij hebben gelukkig vaak nog overdag even tijden goed licht bij de bak enz. Dat is echt wel heel fijn.
. Gisteren heb ik nog wel even gelongeerd en de longeersingel even gepast of die nog paste. Het is krap aan dus meneer moet nu echt wel naar een Full. Memuska schreef:Tymone, ik zie dat jij zo'n Hildez-deken hebt. Wat zijn je ervaringen hiermee?
Ik heb ze al vaker vast gehad op beurzen omdat ze mij heel nuttig en interssant lijken. Maar IS dat ook daadwerkelijk zo, want ze zijn niet super goedkoop natuurlijk

Memuska schreef:Ik zou het idd graag gaan gebruiken na zwaardere trainingen! Zeker als ik later, op termijn, als hij groot is, endurance wil gaan rijden lijkt het mij een fijne investering.
Bedankt om je ervaring te delen

Ben benieuwd hoe mevrouw het oppakt!
Hij is dan ook al van 11 mrt en erg wijs voor zijn leeftijd Hij is ook niet zo groot 1.60 En heeft al veel kracht van zich zelf Loopt voor een 3 jarige al goed in balans!
Foto s zijn van 3 de x erop Het zijn de goeie momenten uit een filmpje met zeker ook minder goede momenten Zo loopt die natuurlijk niet de hele tijd ( nog niet ) Zit erop als Quasimodo
25 feb komen ze voor een nieuw zadel deze ligt wat te ver voorover ( is van zijn moeder) Wil graag een aanpasbaar zadel wat mee kan groeien met hem Merk dat ik naar voor kantel en mijn benen naar achter gaan rijdt niet zo lekker

Tymone schreef:Leuk ga ik je vast tegen komen bij de wedstrijden. Reed met de moeder van Yori ook endurance. Maar Yori is een beetje groot geworden

Maar daar gaan we wel eens naar zoeken rond de zomer.

butengeweun schreef:Ik meld mij ook, dit najaar na afspenen veulen mag mijn dame ook aan de bak.
Ze is dan ruim 4 dus een mooie leeftijd nu alleen nog een stal vinden die haar kan inrijden en mij kan gaan begeleiden in het rijden met haarMaar daar gaan we wel eens naar zoeken rond de zomer.
De dame in kwestie
3 jarige tinkermerrie,
Stand van zaken nu:
* opzadelen geen probleem
* hoofdstel, baas wat gaan we doen stuitert dan nog net niet van de plaats
* opstappen zowel met zadel als zonder (wel krukje baasje is niet zo lenig) geen probleem
* Lekker veel lange lijnen.
Alleen het bevestigen van de knopjes nog, maar dat mag iemand anders doen
[ [url=m/foXhMb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P5oVIs.jpg]Afbeelding[/url] ]
uitzicht van boven
[ [url=m/AeI2kl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ons doel tot ca september, verder trainen aan de lange lijnen en haar helemaal ready krijgen voor de echte beleerders