Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MDJ schreef:Oooh die middelste van de laatste foto.. Volgens mij ben ik verliefd. Het is dat je aan de andere kant van het land woont....
Ik hoop dat purple het snel beter gaat doen.. Eet ze inmiddels al wat beter brokjes ed?
Yvette81 schreef:Mensen met psychische klachten hoeven wat mij betreft geen trap na te krijgen met dieren verwaarlozing. De situatie is al erg en sneu genoeg. De pony's zijn nu terecht. Maak het niet erger dan het al is. Maar goed dat oplettende mensen de dieren hebben weg gehaald.
WM_ schreef:Is er geen mogelijkheid om ze eerst te halsteren en te ontwormen op het weiland waar ze nu staan en ze enkele dagen later naar hun nieuwe verblijf te brengen? Of is de wormenkuur dan niet effectief omdat ze op een nog besmet weiland staan ten tijden van de wormenkuur? Want bv pramox werkt 3 weken heb ik me laten vertellen. Als je ze daarmee ontwormt, enkele dagen wacht (alle wormen zijn dan dood) en dan verhuisd?? Aan de andere kant word het heel lastig halsteren en wormenkuur geven maar volgens mij is half bokt bereid je te komen helpen (inclusief mijzelf) :p