Verzorgsterproblemen..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

j_u_l_i_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 19:58

saskiakefie schreef:
j_u_l_i_a schreef:
Dat doe je toch niet? Wegsturen die handel. Ik verzorg ook een pony maar zou nooit zo durven te doen.

wow... Dit topic is totaal niet recent en het probleem is opgelost. Waarbij dit advies al ongeveer 100x is gegeven. En heb je die koeienletters over het hoofd gezien? Het is geen aanval maar ik ben oprecht verbaasd :oo

Sorry, hoor kwam het opeens tegen en heb niet alles gelezen.

Lonni

Re: Verzorgsterproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:00

Heb je ondertussen al een nieuw verzorgstertje? :)

MightyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 19:16

Niet zo'n leuk verhaal.. De pony had en nieuwe bijrijder, die had er alles voor over. Die was langer bezig met verzorgen dan rijden, die kwam Door weer en wind, die kwam soms zelfs alleen om te verzorgen en te tutten. Meisje had een letterlijk SUPER band met de pony. Kabi ging zelfs meer voor haar dan voor mij.. Was geweldig om te zien. Helaas kan ik nu aan jullie mededelen dat kabi op 20-12-2015 is overleden. Gewoon plots in de wei gevonden. Hartstilstand en de dag daarvoor nog mee geweest op bosrit niks aan de hand..

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:17

Sterkte!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:20

Ah nee toch, stille volger van het topic. Gecondoleerd :(:)

En gefeliciteerd met je verjaardag!

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:24

He gadver wat een nare wending. Sterkte

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:28

Sterkte, wat jammer :(
Ik heb eindelijk mijn lang gezochte verzorgpony's gevonden maar hoef niet eens te rijden, het zijn er genoeg (8) en ik vind het heerlijk om ze allemaal te poetsen :)

MightyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 19:30

Zo banketstaaf dat de pony zo gelukkig was en dat meisje was ook zo gelukkig!! Helaas wqs ze echt helemaal overstuur toen kabi overleed... zelfs haar moeder moest huilen. Ze hadden zo'n hart voor de pony..

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:48

Wat erg! Gecondoleerd! ;(

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:51

Ach jeetje wat erg... Sterkte!

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:13

ach sterkte vreselijk :(:)

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:18

Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.

Janiek_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:22

Ik zou een ander meisje gaan zoeken

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:26

Janiek_x schreef:
Ik zou een ander meisje gaan zoeken

Misschien even teruglezen? :(:)

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:26

Ahh wat een rotnieuws..sterkte ts!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:27

Wat een rot nieuws! Sterkte TS :*

MightyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 00:07

Ja we waren onderweg naar de wei toen we een telefoontje kregen van de man waarvan wij de wei huren.. De pony lag al een uur in de wei en er zat geen leven meer in. Ik had er liever bij willen zijn. Dan had ik haar gerust kunnen stellen en rustig kunnen laten gaan.. :-( mijn image (staat op mijn profiel) is 3 maanden voor haar in de kliniek ingeslapen en ook zat ik daarbij.. ik stelde haar gerust en zei dat het goed was zo. Ze liet los en ging in alle rust van narcose naar eeuwige slaap. Wat had ik kabi ook graag nog de laatste woorden van rust willen inspreken..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 02:11

Ach jeej, wat een nare wending, helemaal nu je blijkbaar dé perfecte verzorgster had gevonden en dat beiden zo'n klik met elkaar hadden.

Veel sterkte gewenst. Helaas kunnen we er niet altijd bij zijn als ze hun laatste adem uitblazen.
En ik weet, misschien klinkt het hard, maar velen (waaronder ik) "wensen" juist dat hun paard plotseling en pijnloos zonder lijden uit zichzelf zal overlijden, in plaats van dat wij als baasjes de o zo moeilijke maar dappere beslissing voor hen moeten maken, om hun vaak van uitzichtloos lijden te verlossen.

Als jou Kabi aan een hartstilstand is overleden, dan zal dat zo snel zijn gegaan, dat ze dat zelf niet in de gaten heeft kunnen hebben, en jou 'niet gemist zal hebben'.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 07:02

Wat verdrieting,soms knijpen ze er zomaar tussenuit.Je kunt er niet altijd bijzijn. :(:)

Heel veel sterkte,ook voor je bijrijdertje en haar moeder.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 10:45

he wat naar! Maar 'gelukkig' heeft ze hebben ze dag ervoor nog ene leuke rit kunnen maken en volop van elkaar kunnen genieten!

MightyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 21:43

JoyCiej007 schreef:
Ach jeej, wat een nare wending, helemaal nu je blijkbaar dé perfecte verzorgster had gevonden en dat beiden zo'n klik met elkaar hadden.

Veel sterkte gewenst. Helaas kunnen we er niet altijd bij zijn als ze hun laatste adem uitblazen.
En ik weet, misschien klinkt het hard, maar velen (waaronder ik) "wensen" juist dat hun paard plotseling en pijnloos zonder lijden uit zichzelf zal overlijden, in plaats van dat wij als baasjes de o zo moeilijke maar dappere beslissing voor hen moeten maken, om hun vaak van uitzichtloos lijden te verlossen.

Als jou Kabi aan een hartstilstand is overleden, dan zal dat zo snel zijn gegaan, dat ze dat zelf niet in de gaten heeft kunnen hebben, en jou 'niet gemist zal hebben'.

Dankjewel

MightyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 21:50

jorretje schreef:
he wat naar! Maar 'gelukkig' heeft ze hebben ze dag ervoor nog ene leuke rit kunnen maken en volop van elkaar kunnen genieten!

De laatste rit was met een ander meisje. Mijn verzorgstertje had die dag wedstrijd. We zouden de paarden gaan voeren en dan leuk bij haar gaan kijken. Nou dat leuk werd dus even iets anders.. We hebben haar het proefje op de manege laten rijden en het daarna verteld. Je gaat zo'n meisje niks vertellen voor een belangrijk iets met haar lievelingspony waar ze juist van moet genieten. Maar het was even een moeilijk moment om een meisje van 10 die ik zo graag mag zo te zien breken.. Ze verzorgde alle paarden als ik een dagje weg was. Vind ze geweldig!! En zelfs nu kabi er niet meer is komt ze nog steeds!! Poetst ze de Shetlander en wandelt ze met me veulentje. Ze verzorgd eigenlijk vanalles nu en dat gun ik haar ook!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:53

Wat vreselijk TS, hele dikke knuffel! :(:)

MightyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 21:57

MarlindeRooz schreef:
Wat vreselijk TS, hele dikke knuffel! :(:)

Dankjewel :(:)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 14:27

ach wat een nare wending.. heel veel sterkte ts! :(:) en wat een super meid! mag je blij mee zijn *D