Dus Emmaline met Bambi naar de binnenbak, en der los gelaten. Ze gaat lekker liggen rollen:

Vervolgens blijft ze een beetje bij ons in de opening staan. Gezien de deur niet geheel dicht kan moest ik daar blijven staan, en zeg dus tegen Emmaline: "Loop even wat verder weg, kijken of ze dan wat doet."
Wat er vervolgens gebeurde brak me. Heb me ontzettend groot gehouden voor mijn dochtertje, maar toch ontsnapte de tranen...
Zakdoeken gereed?:
maar wat lief dat ze zo volgt. Het lijkt wel als of Bambi zo wil zeggen dat ze jullie dankbaar is dat jullie haar hebben opgevangen.
Wat ontzettend fijn dat ze nu bij jou is! En wat is ze ontzettend lief met je dochtertje samen

) Cushing ga ik bespreken. Ik verwacht dit eigenlijk niet, dus weet nog niet of ik dit laat uitsluiten of eerst kijk hoe het gaat, en indien het niet verloopt zoals gehoopt/ verwacht dan test. Dit zal in overleg met dierenarts en moeders besproken worden. En chip uitlezen/ controleren staat ook op het lijstje
). Maar dit was voor haar de eerste keer dat ze met een pony los door de bak liep. En als ik dan zie wat ze op het filmpje op 0:38 sec. doet! (Bambi lijkt van haar weg te lopen, ze gaat stil staan, doet een pas naar achter, heeft de aandacht van Bambi weer en loopt door.) Ik stond echt met mijn mond open van verbazing...