Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_Nadia schreef:Wij hebben stalling aan huis en ik kan echt nooit iets vinden![]()
Het is dan wel zo dat er niet alleen paarden spullen staan maar ook auto's of onderdelen ervan en alles word nog wel eens verplaatst zonder iets te zeggen
dan is de stal ineens een fietsenstalling of houtzagerij geworden
Aedema schreef:@Snollygoster; ik ben echt gek op honden en ben helemaal wijs met mijn eigen hondenkindje, maar als ik een hond naar een paardenneus zie happen kon die van mij toch echt een trap krijgen
Snollygoster schreef:Aedema schreef:@Snollygoster; ik ben echt gek op honden en ben helemaal wijs met mijn eigen hondenkindje, maar als ik een hond naar een paardenneus zie happen kon die van mij toch echt een trap krijgen
Heb er hier zelf drie lopen dus ben absoluut niet bang van honden, maar van die hond blijf ik toch echt liever af. Ik ben van mening dat alle honden goed zijn van aard, maar bij die hond zit toch echt een steekje los soms
Aedema schreef:Tsja, dan zou ik met de staleigenaar gaan praten, weet niet of je je eigen paard daar hebt te staan maar ben van mening dat je daar, uit veiligheid van je eigen paard, toch wel wat van mag zeggen.
Snap inderdaad dat dit erg vervelend is, hoop dat dit snel word opgelost!
Snollygoster schreef:Aedema schreef:Tsja, dan zou ik met de staleigenaar gaan praten, weet niet of je je eigen paard daar hebt te staan maar ben van mening dat je daar, uit veiligheid van je eigen paard, toch wel wat van mag zeggen.
Snap inderdaad dat dit erg vervelend is, hoop dat dit snel word opgelost!
Staleigenaar zegt er ook wat van hoor, hij sluit de hond ook op als iemand aan het rijden is, maar het is niet zijn hond en hij vindt dat zijn zoon zich er maar mee bezig moet houden, alleen gebeurt dit niet altijd. Qua happen naar de paarden doet hij het als enige van het hele rijtje niet naar mijn paard, weet volgens mij goed genoeg dat hij dan iets terug mag verwachten. Mijn paard is hier vliegensvlug in, als een hond rond zijn benen komt hangen krijgt deze gegarandeert een trap. Heb ik ook geen medelijden mee, moet die hond maar opgevoed worden en dat is zeker niet mijn taak
Zonder stro, dus pure kak. Benfan schreef:Mensen die weinig over hebben voor hun eigen paard, en er geen energie in stoppen hem weer op orde te krijgen. Smoes is dat ze het druk hebben, met bv school.. en vervolgens worden ze betrapt met het bijrijder van een paard op een andere locatie.. Echt, dan maak je het bij mij echt te bont.
gelukkig zie ik haar niet vaak. renatuuh schreef:Benfan schreef:Mensen die weinig over hebben voor hun eigen paard, en er geen energie in stoppen hem weer op orde te krijgen. Smoes is dat ze het druk hebben, met bv school.. en vervolgens worden ze betrapt met het bijrijder van een paard op een andere locatie.. Echt, dan maak je het bij mij echt te bont.
Waarom heb je dan een eigen paard, vraag ik me af.
Ik moet zeggen bij mij op stal, staan bij een boer met max 3 andere mensen, maar daar heb ik 1 meisje waar ik me aan erger. Die doet of ze kan rijden en haar haflinger aan kan. Nou ik heb haar 1x zien rijden. Na 2 rondjes was ze er klaar mee want hij boktegelukkig zie ik haar niet vaak.
Benfan schreef:Mensen die weinig over hebben voor hun eigen paard, en er geen energie in stoppen hem weer op orde te krijgen. Smoes is dat ze het druk hebben, met bv school.. en vervolgens worden ze betrapt met het bijrijder van een paard op een andere locatie.. Echt, dan maak je het bij mij echt te bont.