Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stumper_ schreef:Wat een leuk topic is dit! Goed initiatief en ontzettend lief dat zoveel mensen dingen aanbieden! Top!
Het lijkt mij ontzettend leuk om ooit op een aanbod in te gaan, momenteel helaas niks in de aanbieding (mijn leasehaflinger is laatst verkocht) en aangezien ik binnenkort tot ergens komend jaar in het buitenland zit, zal het er niet meteen van komen...
Ga vooral door met alle leuke intiatieven, en stel dat het aanbod over een jaar nog staat bij sommigen, lijkt het me enorm leuk om over een jaartje eens langs te komen! In ruil kan ik niet veel bieden, maar ik kan wel foto's komen maken of lekkere baksels meenemen (vind ik allebei sowieso leuk om te doen).
jeetje77 schreef:xLillith schreef:Misschien dat iemand ook een keer met mij wil 'ruilen'? Ik heb 2 pony's waar ik de vrijheidsdressuur mee doe, met de ene pas kort, maar de ander is gevorderd. Verder doe ik grondwerk (verschillende methodes door elkaar) en horse agility.
Zelf zou ik dolgraag eens op een echt dressuurpaard of westernpaard rijden, een rit op een IJslander of iets met de klassieke rijkunst me ook erg gaaf.Ik heb 8 jaar rijervaring waarvan 6 met eigen paarden. Alleen nu al bijna een jaar niet meer echt gereden. Ik ben klein (1,58) dus rijden op pony's is ook geen probleem
Iemand anders die vrijheidsdressuur of grondwerk doet is natuurlijk ook leuk, kunnen we van elkaar leren!![]()
Ik woon in Giekerk, Friesland.
Oh ik kan je niet iets te rijden aanbieden, maar mag ik een keer komen vrijheidsdressuur doen bij je? Ik heb daar geen ervaring mee, maar lijkt me zo gaaf. Ik kom van de andere kant van Leeuwarden
xLeonietje schreef:Super leuk topic!
Erg jammer dat ik niets te bieden heb. Ik heb wel een verzorgpony, maar ik weet niet of die eigenaar het leuk vond als ik zomaar iemand op die pony zet hahaErg jammer wand ik zou heel graag eens een keer agility etc. Proberen
. En ik ben pas 13 dusja...
Bommeltje_ schreef:xLeonietje schreef:Super leuk topic!
Erg jammer dat ik niets te bieden heb. Ik heb wel een verzorgpony, maar ik weet niet of die eigenaar het leuk vond als ik zomaar iemand op die pony zet hahaErg jammer wand ik zou heel graag eens een keer agility etc. Proberen
. En ik ben pas 13 dusja...
Je bent welkom hoor voor agilityik weet niet waar je vandaan komt?
smurfje schreef:Als er iemand in 't Gooi het leuk vind om te rijden, longeren of weet ik veel wat. Laat maar weten.
Heb een grote reus staan van 1.75 kwpn. Buiten rijden kan ook, moet ik even een extra paard regelen.