Op een ander paard rijden dan je eigen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fleur_yen

Re: Op een ander paard rijden dan je eigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 21:24

Sorry ik heb er maar 1, en ik ga wel graag zelf mee haha

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 23:28

Stumper_ schreef:
Wat een leuk topic is dit! Goed initiatief en ontzettend lief dat zoveel mensen dingen aanbieden! Top! +:)+

Het lijkt mij ontzettend leuk om ooit op een aanbod in te gaan, momenteel helaas niks in de aanbieding (mijn leasehaflinger is laatst verkocht) en aangezien ik binnenkort tot ergens komend jaar in het buitenland zit, zal het er niet meteen van komen... O:)

Ga vooral door met alle leuke intiatieven, en stel dat het aanbod over een jaar nog staat bij sommigen, lijkt het me enorm leuk om over een jaartje eens langs te komen! In ruil kan ik niet veel bieden, maar ik kan wel foto's komen maken of lekkere baksels meenemen (vind ik allebei sowieso leuk om te doen). *\o/*

Wageningen is niet zo ver van Utrecht toch? Als je grondwerk, agility en dubbele longe leuk vind :) ben je van harte welkom. Ik ben ook bezig met mijn freestyle opleiding. Dus een lesje freestylen volgens Emiel voest mag ook :)

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 01:50

jeetje77 schreef:
xLillith schreef:
Misschien dat iemand ook een keer met mij wil 'ruilen'? Ik heb 2 pony's waar ik de vrijheidsdressuur mee doe, met de ene pas kort, maar de ander is gevorderd. Verder doe ik grondwerk (verschillende methodes door elkaar) en horse agility.

Zelf zou ik dolgraag eens op een echt dressuurpaard of westernpaard rijden, een rit op een IJslander of iets met de klassieke rijkunst me ook erg gaaf.Ik heb 8 jaar rijervaring waarvan 6 met eigen paarden. Alleen nu al bijna een jaar niet meer echt gereden. Ik ben klein (1,58) dus rijden op pony's is ook geen probleem
Iemand anders die vrijheidsdressuur of grondwerk doet is natuurlijk ook leuk, kunnen we van elkaar leren! :j

Ik woon in Giekerk, Friesland.

Oh ik kan je niet iets te rijden aanbieden, maar mag ik een keer komen vrijheidsdressuur doen bij je? Ik heb daar geen ervaring mee, maar lijkt me zo gaaf. Ik kom van de andere kant van Leeuwarden

Je bent welkom hoor!

deWolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 02:26

Wat een súper leuk topic! Helaas woon ik nog niet in Nederland, pas over een jaartje weer :+
Maar iedereen veel ruilplezier!

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 05:52

Super leuk topic!
Erg jammer dat ik niets te bieden heb. Ik heb wel een verzorgpony, maar ik weet niet of die eigenaar het leuk vond als ik zomaar iemand op die pony zet haha :') Erg jammer wand ik zou heel graag eens een keer agility etc. Proberen :) . En ik ben pas 13 dusja...

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 11:25

xLeonietje schreef:
Super leuk topic!
Erg jammer dat ik niets te bieden heb. Ik heb wel een verzorgpony, maar ik weet niet of die eigenaar het leuk vond als ik zomaar iemand op die pony zet haha :') Erg jammer wand ik zou heel graag eens een keer agility etc. Proberen :) . En ik ben pas 13 dusja...

Je bent welkom hoor voor agility ;) ik weet niet waar je vandaan komt?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 16:05

Wat een mega leuk topic! Ik zou zelf wel eens willen western rijden en vrijheidsdressuren. Ik heb zelf een heel braaf verzorgpaard waar je leuk mee buiten kan rijden en die ook in het water gaat, als er iemand mee wil moet ik even overleggen met de eigenaresse :)

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 18:19

Wat een leuke dingen allemaal. Hier nog wel een dressuur quarter in de aanbieding voor als iemand dat leuk vind. Het is een gevoelige merrie die makkelijk heet te rijden is. Eventueel ook door een minder ervaren ruiter te rijden alleen is galop dan niet mogelijk. Westernrijden zou eventueel ook kunnen als je daar ervaring mee hebt (ik kan het niet maar ponylief is vroeger wel western beleerd geweest)
Kan iemand op tot 1,80 en max 75kg

Ik zou graag weer eens een buitenrit maken aangezien dit hier niet kan. Ook zou ik graag eens horse agilitie proberen. En lijkt het me leuk eens te mennen of western te leren rijden

ik woon zelf in Gouda en ponylief staat in Vlist (zuid Holland)

(Pony staat nu nog wel stil met een blessure maar we gaan over iets meer dan een week weer opbouwen:))
Laatst bijgewerkt door ryukapple op 25-07-15 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Shanna7836

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 18:24

Hoihoi! Heel leuk idee, dit topic! Ik woon ook In Emmen, Drenthe. Heb een NRPS staan, 1,45 hoog dus niet de grootste :P
Ze is niet gemeen maar niet voor beginnende/onzekere ruiter.

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 18:28

Bommeltje_ schreef:
xLeonietje schreef:
Super leuk topic!

Haha ik woon in Hilversum :)

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 18:44

Je bent welkom hoor voor agility ;) ik weet niet waar je vandaan komt?[/quote]

Haha ik woon in Hilversum :)[/quote]

Is Utrecht te doen? :)

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 13:18

smurfje schreef:
Als er iemand in 't Gooi het leuk vind om te rijden, longeren of weet ik veel wat. Laat maar weten.

Heb een grote reus staan van 1.75 kwpn. Buiten rijden kan ook, moet ik even een extra paard regelen.

Ik zit doordeweeks straks op kamers in Hilversum, lijkt mij wel leuk om eens op een groot paard te rijden :D

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 19:35

Chasey...lijkt me leuk. Ik heb een varken wat voor Tinker doorgaat in de aanbieding...ik pm je wel even.

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 07:51

Bommeltje_ schreef:

Haha ik woon in Hilversum :)[/quote]

Is Utrecht te doen? :)[/quote]

Vast wel! Maar ik moet even kijken als ik thuis ben hoor, ik ben op het moment op vakantie :D

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 08:00

Wat een super leuk topic!!

Ik ben wel geinteresseerd in parelli :) dacht bommeltje?

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:25

Gucci_ schreef:
smurfje schreef:
Knip

Ik zit doordeweeks straks op kamers in Hilversum, lijkt mij wel leuk om eens op een groot paard te rijden :D

Stuur me maar even een pbtje

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:41

djuulsie schreef:
Wat een super leuk topic!!

Ik ben wel geinteresseerd in parelli :) dacht bommeltje?

Ja klopt ik doe aan parelli :) je bent welkom hoor!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:29

Net een lekkere buitenrit mogen maken op Feike door dit topic :) superleuk! En in ruil zaterdag een zonsondergangshoot :)

Afbeelding

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:33

Wat leuk

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 21:58

Het vorige ruil topic ken ik ook nog. Erg leuk dat er weer een vervolg is!

Mocht iemand het leuk vinden heb ik nog een western beleerd trekpaard in de aanbieding en evt een western beleerde Amerikaanse appaloosa.

Op een ander paard rijden hoeft van mij niet :-)

Ze staan overigens onder in Gelderland.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:01

Ik vond het ook zeer geslaagd :)
Nog een leuke foto van mijn lieve Feike met Ballard_L

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:20

Het lijkt mij ontzettend gaaf om een keer te zwemmen met een (brave) pony/paard. Of dat nou op het strand of in een meertje is maakt mij niet zo veel uit. :o Western rijden lijkt mij ook heel erg leuk, dat heb ik dankzij Amanda hier op bokt een keer mogen doen op haar haflinger Jim en dat vond ik heel erg gaaf! Of 'hoge dressuur' voelen op een dressuurpaard... Zo veel keus!

Ik heb geen paard in de aanbieding (ik heb een verzorgpaard maar daar verzorg ik pas net en ik heb niet zo heel veel aan te bieden behalve een zitles :+ ) maar ik kan in ruil wel mijn spiegelreflexcamera mee nemen om vooraf een mooie fotoshoot te houden! Of ik dan je paard(en), kinderen, honden, eigenaren of verzorgers op de foto zet maakt mij uiteraard helemaal niets uit! Daar is het een ruildag voor.

Ik woon in Zuid-Holland en wil het liefst max. 1,5 uur met de auto rijden (ik heb een rijbewijs).

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:22

Heb wel een pony die kan en wil zwemmen Danique :j en woon in Rotterdam haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:23

jolmer20 schreef:
Heb wel een pony die kan en wil zwemmen Danique :j en woon in Rotterdam haha

Echt! Wat leuk, ik PB je even!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:25

Wat een ontzettend leuk topic ! ik zou zelf dolgraag weer eens op een IJslander willen rijden . in ruil daarvoor heb ik een haflinger x draver staan die erg fijn te rijden is (momenteel effe kreupel )

dus afspraak in de toekomst omgeving Nijmegen .