Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En dat moest dan een pony zijn waar zij met lange teugels mee door de polder gallopeerde (ja, die pony in zn eentje waarschijnlijk nadat ie haar had "afgezet", haha)
Citaat:zelf heb ik ook nog iets
gaat niet over verkoop, maar was wel erg grappig
ik zocht een bijrijdpony en had hiervoor een advertentie geplaatst op marktplaats
stond duidelijk in wat ik graag zou zien qua mogelijkheden.
krijg ik een meeltje van een vrouw :
ja wij hebben nog een grote pony staan
we hebben hem pas een paar weken,
en we hebben jonge dochters en daar is hij erg groot voor
dus zoeken we iemand die hem kan gaan rijden en mogelijk op den duur mijn dochters kan begeleiden
dus ik denk ja prima
nog even bijzonderheden nagevraagd over de pony
klinkt hardstikke leuk zo
ongeveer 1.50 hoog
nouja afgesproken om te komen kijken.
kom ik daar aan
staat er dus echt de kleinste shet die ik oooooooit gezien heb

. Sorry hoor, maar een verzorgpaard is imo net even anders als een eigen paard.gomir schreef:Vanmiddag had ik een leuke. Kreeg de telefoon in mijn handen gedrukt door mijn zusje, mensen voor Flap
Die man zegt geen naam, vraagt of het paard nog te koop staat. Hoop geroezemoes op de achtergrond en de mededeling dat hij zo even terugbelt, momentje....
Heb nog niets gehoord
Wat zoek jij trouwens voor paard Jits![]()
gomir schreef:Dat was tactisch bedoeld Pipo...alleen sommige mensen hebben nog niet door dat je dat niet moet overdrijven![]()
Ik laat nooit wat merken in de buurt van de verkoper. Als het dier me echt niet aanstaat zeg ik dat wel meteen op een nette manier, maar ik zou wel gek zijn om het te laten merken als ik er helemaal verliefd op benGa dan nog maar eens over de prijs praten
. De vorige eigenaar van Jumper kon aan mijn gezicht meteen zien dat ik helemaal weg van hem was, en over de prijs heb ik niet eens onderhandeld (trouwens, in mijn ogen was het ook een faire prijs!), ik heb hem meteen gekocht, niks taktiek dus...
Citaat:Wat zoek jij trouwens voor paard Jits