Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cynthiar schreef:Ik zou in iedergeval zorgen voor een flinke pot met geld voor onverwachte kosten.
Nicje87 schreef:Dat je de eigenaar niet gezien hebt, vind ik wel heeeeel raar. Daar gaan dan ook mijn alarmbellen van rinkelen.
jeromyxx schreef:ieder paard kan van alles krijgen zelfs een jong paard van 6 jaar kan veel kosten krijgen en ziektes krijgen , mijn paard is 25 en ik heb der al 2 jaar nog nooit zware kosten aan gehad topfit en ik geniet nog steeds van der ze heeft geen aparte voeding nodig gewoon basis brok en hooi en dagelijks gras en om de dag rijden niks aparts aan toch ? TS doen wat goed voelt als je denkt dit is hem ga er dan voor toen ik het las van toen je naar hem was wezen kijken herken ik het precies liefde op het eerste gezicht ! ik en mijn paard hebben nu de beste band en ik heb zoveel van haar geleerd je kunt zoveel van oudere paarden leren !
hij hing al meteen met zijn hoofdje naar beneden tegen mij aan en kon hem al een kusje op zijn neus geven echt zo lief
senna21 schreef:Nicje87 schreef:Dat je de eigenaar niet gezien hebt, vind ik wel heeeeel raar. Daar gaan dan ook mijn alarmbellen van rinkelen.
Dat dacht ik ook. TS, heb je ook een onafhankelijke paardenkenner meegenomen om jou te adviseren? Staleigenaar is dat nl. niet. Contract heb ik ook bedenkingen bij. Lastig als je' verliefd' bent, maar schakel je verstand niet uit!
cynthiar schreef:@m1992: ook voor kleine dingetjes is een dierenarts duur. En ik neem aan dat als je paard bv mok heeft je niet daarvoor een paard in laat slapen. Ook bij een licht geval van koliek niet en dan kan je toch gauw een rekening krijgen van een paar honderd euro.

Focussed schreef:Maar welke reden heb je nog meer om dit paard te nemen, buiten het feit dat hij gratis is? Al kende je het dier nu erg lang, dan kan ik het begrijpen.